بازگشت محافل آبی در جنگی که در آن بازنده بودند!


سرویس خبر شماره: 2012444
17 آوریل 1403 در 10:02 ب.ظ.
3.2 هزار |

6نقطه نظر

یک رقابت جدی در راه است

سه هافبک استقلال در دیدار فردا با آزمون جدی روبرو خواهند شد.

بازگشت محافل آبی در جنگی که در آن بازنده بودند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هافبک مبارز و پرتلاش استقلال در 90 دقیقه عملکرد ضعیفی مقابل هافبک مس رفسنجان داشت.

در دیدار مقابل مس رفسنجان به احتمال زیاد استقلال با چشمی، رضاوند و مهدی پور بازی خواهد کرد و تنها تفاوتی که با دیدار جام حذفی دارد، حضور مهدی پور به جای امید حمیدی فر است.

مس رفسنجان نیز در این دیدار با 4 هافبک بازی کرد، محمد منتظر و فرشید باقری هافبک های میانی این تیم بودند و سعید واسعی به همراه محمدمهدی محبی در هافبک چپ و راست و بازی خوب فرشید باقری بازیکن سابق استقلال و بازی خوب فرشید باقری و جوان عراقی مس رفسنجان روی هافبک های استقلال تاثیر گذاشته بود و نفوذهای پی در پی واسعی و محمد مهدی محبی استقلال را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

2007542

استقلالی که درس بزرگی از این دیدار گرفت، با جدیت و سخت گیری بیشتری مقابل مس رفسنجان حاضر می شود و دو مدافع کناری این تیم برای مهار وینگرهای مس رفسنجان تلاش می کنند.

این دیدار برای هافبک های مس رفسنجان از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود و منتظر محمد و فرشید باقری با انگیزه های خاصی مقابل استقلالی ها حاضر می شوند و برنامه های سرمربی استقلال را در زمین مقابل زمین اجرا می کنند. هافبک های استقلال که جواد نکونام توانایی هایشان را به نمایش گذاشت. برنامه های او برای… و یک جنگ تمام عیار در میانه میدان شکل خواهد گرفت.

استقلال و مس رفسنجان فردا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی