بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری


سرویس خبر شماره: 2016256
3 مه 1403 ساعت 8:30 ق.ظ.
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اکبر محمدی 21 بازی و تنها سه شکست با مس کرمان

مدیر و مربی باتجربه فوتبال ایران پس از بازگشت به نیمکت توانست در مس کرمان کار بزرگی انجام دهد.

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اکبر محمدی که سال ها در تیم های ملی فوتبال ایران فعالیت کرد و به عنوان کاشف ستارگانی چون سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و… شناخته می شود، پس از چندین سال فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال، امسال به نیمکت بازگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد خوبی داشت.

2013610

محمدی در ابتدای این فصل و پس از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعر جدول رده بندی رساند، مدیریت تیم باتجربه فوتبال ایران را پذیرفت و توانست عملکرد خوبی در دوران حضور خود داشته باشد. حرفه.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل شهررز در شیراز به تساوی دست یافت، تاکنون در 21 دیدار به عنوان سرمربی مس کرمان کار کرده و رکورد جالبی در عدم باخت به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 مسابقه تنها سه شکست را متحمل شد. نارنجی پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز کسب کرده بودند، از زمان حضور محمدی در راس این تیم، 34 امتیاز کسب کردند و اکنون به رتبه های تک رقمی می رسند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و با وجود اینکه شانسی برای صعود ندارد اما در تلاش است تا در پایان مسابقات جایگاه بهتری را برای خود ارزیابی کند.

2013609

مربی سرشناس فوتبال ایران حالا توانسته است بار دیگر نام خود را در دنیای مربیگری مطرح کند و نشان دهد که همچنان از توانایی های فنی خوبی برخوردار است که به نفع تیم های تحت هدایت او خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در طول 21 هفته حضور کادر فنی تیم مس سعی کردیم از ناکامی و روحیه خود فاصله بگیریم تا شکست را به راحتی بپذیریم و خوشبختانه در این امر موفق شدیم. حوزه. و در این 21 هفته تنها 3 شکست شامل یک شکست ثبت شد. او در نیم فصل دوم نیز به بازی مقابل خیبر بازگشت که این اتفاق منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

مجله اخبار فوتبال داخلی