با آن واکنش های عجیب خداحافظی کنید! (تصویر)

صحبت هایی که حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال پس از باخت در فینال حذفی به زبان آورد، شبهه ها مبنی بر جدایی ساپینتو را تشدید کرد و به نظر می رسد او دیگر علاقه ای به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.سرمربی پرتغالی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با گذشت دو روز از بازی استقلال و پرسپولیس، بیشترین شنیده ها در اطراف نیمکت آبی های پایتخت و نزدیک به واقعیت مربوط به خداحافظی ساپینتو است.

به نظر می رسد واکنش های احساسی ریکاردو ساپینتو در دربی آخرین تصاویر ثبت شده از این مدیر فوتبال ایران باشد.

با آن واکنش های عجیب خداحافظی کنید!  (تصویر)

در این شرایط به نظر می رسد دیگر واکنش های احساسی و عجیب ساپینتو مقابل پرسپولیس در حاشیه در فوتبال ایران دیده نشود. برخی از عکس های گرفته شده از ساپینتو به احتمال زیاد آخرین تصاویر ثبت شده از او در ورزشگاه های ایران است.

سرمربی پرتغالی استقلال که پس از اخراج از زمین با محرومیت سنگین کمیته انضباطی و جریمه رفتاری اش مواجه است، حالا در شرایط پیچیده ای قرار گرفته است. مدیرعامل موقت باشگاه علاقه ای به ماندن ندارد و از طرفی حتی در صورت ادامه همکاری با استقلال، علاوه بر تخلفات انضباطی، باید با انتقادات زیادی هم مواجه شود تا بتواند تیم را برای تیمش ببندد. فصل آینده و ارسال آن به مسابقات.

عکاس: امیرحسین خیرخواه

1882606
1882607
1882609
1882608

این در حالی است که خود ساپینتو نیز بارها برای تمدید قرارداد و ماندن در استقلال ابراز علاقه کرده است. او حتی لیست بازیکنان مورد نظر خود را برای ارائه به مدیران باشگاه آماده کرده بود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.


سرویس خبر شماره: 1941558
12 ژوئن 1402 ساعت 17:00
10.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

جدیدترین بازی های ساپینتو در فوتبال ایران