برمک: لیگ امسال 11 تا 10 مدعی دارد


سرویس خبر شماره: 1992029
15 ژانویه 1402 در 03:21 |
251 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ذوب آهن تیمی بدون ستاره نیست

تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرد و در نهایت با کسب عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

برمک: لیگ امسال 11 تا 10 مدعی دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کورش برمک مهاجم سابق کشاورز و پرسپولیس از ابتدای فصل جاری با محمد ربیعی در کادر فنی ذوب آهن همکاری می کند. بیایید با هم کنار بیاییم، کمتر حرف بزنیم و بیشتر روی کارمان تمرکز کنیم. این دستور آقای ربیعی بود و ما سعی کردیم به آن عمل کنیم. خدا را شکر باور جدیدی در تیم ذوب آهن شکل گرفت که با معرفی آقای ربیعی این باور مرتفع شد. اینکه آیا توانستیم بحث موفقیت را از نظر ذهنی در ذهن اعضای تیم نهادینه کنیم، خوشبختانه توانستیم این باور را ایجاد کنیم که می توانیم شرایط خوبی را در تیم ایجاد کنیم تا بعد از یک دهه روند تیم ذوب آهن مثبت و با دو نفر باشد. شکست در قسمت اول فصل در این نیم فصل از فعل خواستن استفاده کردیم و سبک مدیریتی آقای ربیعی هم کمک کرد اما هنوز کارمان تمام نشده و قطعا در نیم فصل دوم کار سخت تری خواهیم داشت. باید از عملکرد نیم فصل اول دفاع کرد.

سرمربی ذوب آهن گفت:در نیم فصل اول لیگ برتر به جز تیم ذوب آهن، تیم هایی مانند ملوان، شمس آذر و آلومینیوم اراک نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند تیتر اول را از آن خود کنند. به نظر من در این فصل نباید فقط روی تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که مدعی شده اند تمرکز کنیم و به نظرم امسال 10 تا 11 تیم هستند که می توانند شکل رقابت های قهرمانی را تغییر دهند. و خواستگار باشند

برمک درباره کارهای فنی اغلب موفق محمد ربیعی توضیح می دهد: وی ادامه داد: عملکرد آقای ربیعی در چند سال اخیر مشخص بوده است، اما به چهار فصل اخیر لیگ برتر محدود نمی شود، او حدود 20 سال در لیگ های مختلف کار کرده و کارنامه مثبتی داشته است. مردم، کارشناسان و رسانه ها. اعضا در حال تماشای اجرای آقای ربیعی هستند و ایشان نیازی به تعریف من ندارند، من افتخار همکاری با ایشان، آقایان صادقی، پاشایی، افتخاری، کیماسی و پالیزبان را بعد از سالها که به لیگ برتر برگشتم، داشتم. زمان، یادتان باشد که آقای ربیعی فصل گذشته با مس رفسنجان به مقام پنجم رسید و در مورد شش تیم برتر لیگ، مطمئناً عملکرد مربیان این شش تیم لحاظ خواهد شد.

سرمربی ذوب آهن در مورد نحوه گذراندن نیم فصل موفق این تیم بدون ستاره توضیح می دهد: تیم ما بدون ستاره نیست، ستاره های خوبی داریم، پارسا جعفری الان 24 یا 25 ساله است اما بزرگ شده و عملکرد بسیار خوبی داشته و یکی از پدیده هاست. در دفاع ما شایان مصلح، نادر محمدی و جدی را داریم. که بازیکنان بزرگی هستند در خط هافبک مهرداد رضایی و کمال صغدا نیا را داریم که چندین قهرمانی لیگ را به دست آورده اند و در بین وینگرها آریاکیا یکی از ستاره های لیگ است یا محمدجواد محمدی، محمد علیاری و محمدرضا اسلامی. همه بازیکنان خیلی خوبی بوده‌اند، البته بقیه بچه‌های ما هم خوب هستند و من فقط به تعدادی از آنها اشاره کردم، اما بازیکنان جوانی مثل اسلامی و فرزین یوسفی داریم که در تیم امید بودند و جزو پدیده‌های لیگ هستند. تیم ما در واقع یک تیم است و دور هم جمع شدن این تیم شرایط خوبی را برای ذوب آهن ایجاد کرد اما با توجه به شرایطی که ایجاد شد باید به روند خوب خود ادامه دهیم.

برمک درباره جایگاه ذوب آهن در پایان فصل و رتبه مورد نظر آنها می گوید: آقای ربیعی در تمام مصاحبه‌های خود گفته است که می‌خواهیم محوطه‌ای برای آهن‌ریزی بسازیم تا هواداران این تیم بتوانند از تمام سکوهای ورزشگاه لذت ببرند و پر شوند. واقعیت این است که در یک دهه گذشته تماشاگران زیادی در این ورزشگاه حضور داشتند. برای تماشای بازی های خانگی ذوب آهن نیامده بودیم اما امسال بعد از هفته پنجم هواداران با تیم خود آشتی کردند و شور و نشاط خاصی در بین آنها ایجاد شد و همچنین احساس می کنیم پشت سر 30 هزار ذوب آهن هستیم و هدفمان این است که بسازیم. شاید دوستان قدیمی ما هم به دنبال خوشحالی آنها بودند اما امسال خدا به ما کمک کرد و با وجود اینکه می دانیم در نیم فصل دوم خیلی کار داریم. اما امیدوارم این روند مثبت را ادامه دهیم و از عملکرد خود دفاع کنیم.»

مجله اخبار فوتبال داخلی