وضعیت عجیب جرارد در معامله: رابین هود عربستانی!


سرویس خبر شماره: 1992033
15 ژانویه 1402 در 3:40 ق.ظ.
514

0نقطه نظر

استیون، به خودت برگرد.

استیون جرارد، سرمربی انگلیسی عربستان هرگز شرایط خوبی را نمی شناسد.

وضعیت عجیب جرارد در معامله: رابین هود عربستانی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که در هفته اول لیگ عربستان، تیم العفات با هدایت استیون جرارد موفق شد النصر را با نتیجه 2-1 شکست دهد، هواداران لیورپول که محبوب خود را در قلب این تیم می دیدند. در خاورمیانه، قلب آنها در مورد آینده استیو جی. او در بازی دوم هم پیروز شد و تیمش پیش بود اما کلیپی از رختکن الفقطان منتشر شد و حالا دلیل آن را بهتر متوجه می شویم.

تیمی که هافبک های آن جردن هندرسون، جورجینیو واینالدوم و دمارای گرای و همچنین موسی دمبله مهاجم اصلی و همچنین بازیکنان جوان عربستانی پس از دومین پیروزی متوالی جشن گرفتند اما جرارد همه را به آرامش دعوت کرد و گفت: آنجا فقط دو مسابقه بود!

لبخند ملیح جرارد فراموش نشدنی است اما چطور یک ثانیه هم در این جشن شرکت نکرد؟ جرارد که در لیگ اسکاتلند با گلاسکو رنجرز شکست نخورده بود، خود را جانشین یورگن کلوپ در سال 2024 می دید، اما همانطور که اوضاع نشان می دهد دوست داشتنی ترین فرد روی کره زمین در بهترین حالت عاشق جرارد و لیورپول است. جرارد به عنوان یک تماشاگر در آنفیلد، نه به عنوان یک مربی!

1906847

پیچ فولادیالفتفقان تا پایان هفته نوزدهم لیگ عربستان 6 برد، 7 تساوی و 6 باخت کسب کرد و 22 گل دریافت کرد و به همین تعداد گل زد. سبزهای دمام با 25 امتیاز در رده هشتم قرار دارند و بین رده های هفتم الاتحاد و رده نهم الوحده قرار دارند. حالا بیایید نگاهی دقیق تر به نتایج جرارد بیندازیم. او از هفته هشتم تنها یک بازی را برده است. با 4 تساوی بدون گل، او کمترین بازی را انجام داده است. الافجم مقابل الهلال، الفتح، الریاض، الاخدود، التعاون و النصر شکست خورد و مقابل الشباب، الاتحاد، الفیها، الخلیج، الرائد به تساوی رسید. و الحزم. در تیم های زیر الاتفاقان تنها ابها و آلتای تیم های هفدهم و شانزدهم لیگ 18 تیمی عربستان را به دست آوردند.

استیون جرارد پس از گلاسکو هرگز مربی خوبی نبود. حالا حتی اونای امری پس از در اختیار گرفتن استون ویلا با هدایت جرارد، موفق شد این تیم را بدون تغییر بازیکن به مقام دوم لیگ برتر برساند. شاید دیر یا زود خبر اخراج جرارد منتشر شود و این فرصتی است برای کسی که آمارهای زیادی را برای نامش در گلاسکو رنجرز تغییر داده است تا افکار تاکتیکی خود را اصلاح کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی