به طور رسمی – با کیت هکت

من فکر می کردم که وستهام یونایتد بدشانس بود که وقتی دوایت مک نیل کریگ داوسون را به زمین زد، یک ضربه پنالتی دریافت نکرد.

برایتون اند هاو آلبیون – تاتنهام هاتسپور KO 14.00

جمعه 10 دسامبر 2021

جاناتان ماس، داور باتجربه، داور بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون واندررز بود.

دنیس از واتفورد دروازه را باز کرد و گل تساوی در اواخر بازی در دقیقه 84 به ثمر رسید. سپس برنتفورد در وقت اضافه از روی نقطه پنالتی گل برتری را به ثمر رساند. مایکل الیور یکی دیگر از نمایش های درجه یک را ارائه کرد.

بررسی عملکرد داوران لیگ برتر، بازی هفته شانزدهم

کریستال پالاس و اورتون امتیاز 3-1

داور: مایکل اولیور دستیاران: استوارت برت، سایمون بنت. داور چهارم: مایک دین. VAR: جرد ژیلت. دستیار VAR: دن کوک.

یکی از چالش‌های بنتکه روی کولمن با ورود بازیکن پالاس و گذاشتن پای خود روی حریف شیطنت آمیز بود. این چالش شایسته تحریم بود.

رائول خیمنز از ولوز باید دستمزد خود را کاهش دهد، زیرا هواداران خود را با دریافت یک کارت زرد و در عرض چند ثانیه یک کارت دوم به دلیل تاخیر در شروع مجدد، ناامید کرد. ماس هیچ گزینه ای جز بالا بردن کارت قرمز و اشاره به رختکن نداشت.

داور: پیتر بنکس دستیاران: گری بسویک، ایان حسین. داور چهارم: آنتونی تیلور. VAR: پل تیرنی. دستیار VAR: لی بتز.

داور: رابرت جونز دستیاران: ادی اسمارت، مارک اسکولز. داور چهارم: آندره مارینر. VAR: لی میسون. دستیار VAR: سایمون بنت.

داور: جرد ژیلت دستیاران: آدام نون، نیل دیویس. داور چهارم: آنتونی تیلور. VAR: مایکل اولیور. دستیار VAR: اسکات لجر.

BRENTFORD V WATFORD امتیاز 2-1

تنها گل این بازی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 67 پس از اینکه تایرون مینگز از ویلا صلاح را باندل کرد به ثمر رسید. صلاح در ارسال ضربه نقطه به پشت دروازه هیچ اشتباهی نداشت

تامکینز در دقیقه 62 یک دوم را به ثمر رساند.

منچستر سیتی – ولورهمپتون واندررز 1-0

رونالدو کرول دروازه بان نوریچ را اشتباه فرستاد.

این یک تماس آسان برای آندره مارینر VAR بود و انتظار داشتم که او به ماس توصیه کند که از مانیتور کنار زمین بازدید کند. تصمیم داور ماس یک خطای واضح و آشکار ناشی از یک حدس بود.

با این حال، دوست داشتم که داور نقش فعال تری در مورد شروع مجدد بازی داشته باشد. این کار به راحتی انجام می شود، با ایستادن روی توپ و اطمینان از اینکه بازیکنان مدافع تا 9.15 متر بازنشسته می شوند و سپس شروع مجدد بازی را علامت می دهند.

کانر گالاگر در دقیقه 41 پس از خطای گری از اورتون که توپ را به سمت دروازه خودی ارسال کرد و توپ را کوتاه کرد تا یکی از همکارانش از زمین خارج شود، دروازه را باز کرد.

لستر سیتی – نیوکاسل یونایتد 4-0

چلسی V لیدز یونایتد امتیاز 3-2

گل های آرسنال توسط لاکازت در دقیقه 21، اودگارد پس از یک پاس فوق العاده از بازی شش دقیقه بعد و گابریل در دقیقه 62 پس از استفاده فوق العاده از برتری به ثمر رسید.

همکار او برای چندین سال که بیش از یک نگاه داشت تصمیم گرفت با حمایت از تصمیم داور خطا را تشدید کند.

یکشنبه 12 دسامبر

چلسی در دقیقه 58 پس از اتفاقی که باعث شد داور کاوانا از موقعیت خارج شود و با دید ضعیفی یک ضربه کرنر اعلام کند، صاحب یک ضربه پنالتی شد. با این حال، VAR در دسترس بود تا به او توصیه کند به مانیتور نگاه کند. او انجام داد و توانست خطا را ببیند و به نقطه پنالتی اشاره کرد.

لیورپول – استون ویلا 1-0

شنبه 11 دسامبر

چلسی توسط Mason Mount گل تساوی را به ثمر رساند

پالاس پس از خطای بازیکن اورتون که ضربه آزاد خود را با عجله انجام داد، گل سوم را به ثمر رساند.

http://www.farpostheader.com/2021/12/officially-speaking-with-keith-hackett-69.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=officially-speaking-with-keith-hackett-69 منبع:

چلسی یک ضربه پنالتی دیگر در وقت اضافه دریافت کرد که ماتئوش کلیچ رودیگر را پایین آورد.

مطمئناً این یک خطای واضح و آشکار بود و VAR جاناتان ماس باید داور اسکات را به مانیتور می فرستاد. این یک لحظه تعیین کننده در بازی و دلیل معرفی VAR بود. انصافاً به داور این احتمال وجود دارد که بازیکنان مانع دید او از این حادثه شده باشند.

داور: جاناتان ماس دستیاران: مارک پری، تیموتی وود. داور چهارم: مارتین اتکینسون. VAR: آندره مارینر. دستیار VAR: متیو ویلکس.

نتیجه این بازی به حدس داور باتجربه جان ماس بستگی داشت. زمانی که توپ توسط برناردو سیلوا وارد محوطه جریمه وولوز شد، موقعیت خوبی نداشت. ژائو موتینیو، مدافع ولوز، زمانی که توپ به او برخورد کرد، بازوی خود را بالا آورده بود. ماس از فاصله ای دور به نقطه پنالتی اشاره کرد. من بازی فوری را تماشا کردم و مشخص بود که توپ به بغل مدافعان برخورد کرده است نه بازوی او.

زمانی که ویکتور لیندلوف به وضوح از درد قفسه سینه رنج می برد، لحظه ای نگران کننده بود.

نورویچ سیتی – منچستر یونایتد 0-1

سه ضربه پنالتی در این بازی با VAR مایک دین نشان می دهد که چقدر VAR خوبی است.

داور: گراهام اسکات دستیاران: دارن کان، ریچارد وست. داور چهارم: کریگ پاوسون. VAR: جاناتان ماس. دستیار VAR: تیموتی وود.

برنلی – وست هم یونایتد 0-0

VAR برای این مسابقه در استاکلی پارک با کمربند نجات آماده دیگر داور باتجربه آندره مارینر بود.

این تصمیمی غیرقابل قبول توسط دو داور بود که هر دو رک و پوست کنده باید حقوق بازنشستگی خود را شروع کنند و راه را برای برخی از همکاران جوانتر باز کنند.

سپس بازی دوباره پس از گلزنی روندون اورتون زنده شد. روندون جایگزین ریچارلسون شد که رک و پوست کنده از تصمیم مدیرانش خوشش نیامد و این در حالات چهره اش نمایان شد.

داور: استوارت اتول دستیاران: هری لنارد، سایمون لانگ. داور چهارم: گراهام اسکات. VAR: لی میسون. دستیار VAR: سایمون بک.

هرگز، هرگز حدس نزن!!

پیتر بنکس داور می تواند امروز با حفظ تمرکز و حرکت خوب از عملکرد خود راضی باشد. با این حال، ضربه پنالتی زمانی که مدیسون خطا شده بود، یک خطای بزرگ در یک زمان مهم از بازی بود. تکرارها به وضوح نشان می‌داد که مدیسون قبل از هر تماسی با حریفش به زمین می‌رفت. او تماسی ایجاد کرده بود و داور را فریب داده بود و رک و پوست کنده باید به خاطر یک عمل شبیه سازی کارت زرد می گرفت. نیوکاسل یونایتد حق دارد احساس ناراحتی کند. یک ماجرای یک طرفه، نشان دهنده نیاز مالکان جدید نیوکاسل به پول نقد

آرسنال – ساوتهمپتون نتیجه 3-0

داور: اندی مدلی دستیاران: آدریان هلمز، سایمون بک. داور چهارم: تونی هرینگتون. VAR: استوارت آتول. دستیار VAR: هری لنارد.

من فکر می کردم که اتول یکی از بازی های بهترش را داشت.

رافینا از روی نقطه پنالتی گل افتتاحیه لیدز را به ثمر رساند. این به دنبال یک چالش اشتباه مارکوس آلونسو در مورد دنیل جیمز است.

بازی زمانی قطعی شد که مکس آرون، بازیکن نورویچ سیتی، رونالدو را پایین آورد و به اعتبار او، داور، دارن انگلستان، به نقطه پنالتی اشاره کرد. این اتفاق توسط VAR بررسی شد و جایزه را تایید کرد.

داور: دارن انگلستان دستیاران: کنستانتین هاتزیداکیس، پیتر کرکوپ.

داور: کریس کاوانا دستیاران: دن کوک، دن روباتان. داور چهارم: تونی هرینگتون. VAR: مایک دین. دستیار VAR: مارک اسکولز.

داور استرالیایی جرد گیلت می تواند از یک عملکرد کم کلید و کارآمد دیگر بسیار راضی باشد. آرسنال گل سوم را به ثمر رساند که به درستی به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

هنگامی که من در بیش از یک بار مربی داوران جوان هستم، به روند تصمیم گیری اشاره خواهم کرد ببینید، بشناسید، فکر کنید و عمل کنید.

بازی به دلیل COVID IN SPURS CAMP لغو شد