تاریخچه جالب بازیکنان مس برای محمد ربیعی

نارنجی پوشان رفسنجان در پایان بازی مقابل فجر سپاسی با انتشار مطلبی مشترک از محمد ربیعی سرمربی جوان خود حمایت کردند. رئیس یعنی رئیس.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد ربیعی در اولین فصل حضورش در مس رفسنجان این تیم را قهرمان لیگ یک کرد و به لیگ برتر رساند و فصل گذشته با این تیم در اولین فصل حضورش به رتبه یک نفری رسید. حضور در لیگ برتر هشتم با 39 امتیاز. و در این فصل و در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ برتر، این تیم نسبت به فصل گذشته به یک امتیاز رسیده است و اگر از 15 امتیاز باقی مانده یک امتیاز کسب کند، امتیازات فصل گذشته را تکرار خواهد کرد. و البته پیش بینی می شود این تیم در پایان فصل با توجه به فاصله ای که با سایر تیم ها ایجاد کرده جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کند و در بدترین شرایط مس در جمع 6 تیم برتر جهان قرار گیرد. مس رفسنجان افتخار بزرگی خواهد بود و با شخصیتی که از نتیجه گیری به دست آورد، اکنون می تواند منتظر برنامه های بزرگتر از جمله کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت به روزهای پیروزی عید سعید فطر اتفاق خوبی برای محمد ربیعی و شاگردانش بود. به خصوص پس از حاشیه هایی که تیم در هفته های اخیر تجربه کرده است. حواشی که در پی شکست های متعدد این تیم در لیگ برتر و همچنین در جام حذفی مقابل تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر ایجاد شد. هرچند نمی توان کتمان کرد که کارنامه محمد ربیعی در تیم مس رفسنجان قابل توجه و تحسین برانگیز است و سال ها برای هیچ مربی قابل تکرار نیست.


سرویس خبر شماره: 1822638 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 13:38 |
1 نتیجه |

0نظرات

تیم مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با شکست ۲ بر یک مقابل فجر سپاسی ۳۸ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد.