اولین حضور هواداران مس رفسنجان در لیگ برتر (عکس)


سرویس خبر شماره: 1822642 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 14:06 |
220 |

0نظرات

مس با هشتصد میزبان مثبت استقلال و گل گهر;

مس رفسنجان در پنج بازی باقی مانده دو بازی خانگی دیگر دارد. یکی از آن بازی های خانگی دربی کرمان با گل گهر است و پس از آن در یک بازی بسیار حساس باید میزبان استقلال باشد و شاید سرنوشت قهرمان لیگ در این شهر رقم بخورد. مس با حضور این تماشاگران می تواند میزبان جذاب تری در این دو دیدار حساس داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حدود 800 بلیت در ورزشگاه 2000 نفری شهدای مس رفسنجان فروخته شد و در عرض یک ساعت هواداران رفسنجانی بلیت سکوهای موجود را خریداری کردند. این هواداران برای اولین بار در لیگ برتر بازی تیمشان را از نزدیک تماشا کردند و حتی با عقب افتادن تیمشان دست از حمایت برنداشتند.

هواداران مس رفسنجان که به دلیل شرایط کرون حتی صعود تیمشان به لیگ برتر را ندیده بودند، پس از 27 ماه به ورزشگاه آمدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور هواداران مس رفسنجان کلید پایان دادن به ناکامی های این تیم بود. مسی که در 5 هفته اخیر در لیگ 3 شکست و دو تساوی متحمل شده بود، این بار در ورزشگاه شهدای صنعت مس در حضور هوادارانش جشن پیروزی گرفت.

مس که دومین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می کند، در سال صعودش به دلیل بیماری عروق کرونر از برگزاری جشن با هوادارانش محروم شد. نارنجی پوشان پس از 27 ماه مقابل فجرسپاسی به ورزشگاه آمدند.

هواداران که از پیروزی تیمشان در پایان بازی خوشحال شده بودند، محمد ربیعی را به شدت تشویق کردند که مس را ارتقا داد و حالا این تیم را به بالای جدول می رساند و ربیعی هم جواب محبت آنها را داد.