تنهاچ: هر تیمی با دی یانگ قوی تر است

سرمربی هلندی در آستانه بازی با بارسلونا درباره دی یونگ به خبرنگاران گفت: آژاکس در سال 2019 بسیار جذاب بود و بسیاری از فوتبالدوستان مجذوب این تیم شدند و بخش بزرگی از این جذابیت به دلیل حضور دی یونگ بود و او پیشرفت کرده است. و در طول سالها در فوتبال اسپانیا به بلوغ رسید.
تنهاچ با اشاره به ویژگی های این بازیکن افزود: “او بازیکن فوق العاده ای است و می تواند حتی بهتر هم باشد. بازی کردن از خط دفاعی به او فرصت های کافی داده است. کار کردن با او باعث افتخار است. او بازیکنی است که می تواند هر کاری را انجام دهد. تیم در جهان قوی تر است.” دی یانگ دارای ویژگی ها و ویژگی های خاص و کمیاب است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1870722
27 فوریه 1401 در 1:40 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد همچنان به فرانکی دی یونگ وابسته است و معتقد است که او می تواند هر تیمی را قوی تر کند.

تنهاچ: هر تیمی با دی یانگ قوی تر است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد تابستان گذشته هر کاری که می توانست برای جذب دی یونگ در پنجره نقل و انتقالات انجام داد اما در نهایت شکست خورد.
بارسلونا انتقال این بازیکن را پذیرفت اما او تصمیم گرفت در این تیم بماند و تلاش کند تا جای خود را در ترکیب اصلی باز کند و ژاوی را راضی کند. این تصمیم بالاخره عملی شد و او حالا به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شده است.
تنهاچ که پیش از این در آژاکس با هافبک هلندی کار می کرد، یکی از دلایل اصلی تلاش یونایتد برای جذب او بود و به نظر می رسد او همچنان علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

1747761