توپچی ها علیه پالمر-لس بلوز شورش می کنند

قبل از سفر سه شنبه شب (23 آوریل) به آرسنال، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی به غیبت کول پالمر به دلیل بیماری پرداخت. این بازیکن آرژانتینی از بازیکنانش خواست تا به چالش بپردازند و غیبت گلزن اصلی خود را بپوشانند و ثابت کنند که آنها “کول پالمر اف سی” نیستند. به جرات می توان گفت هیچ یک از بازیکنان چلسی انتظارات پوچتینو را برآورده نکردند.

بازنشستگان به طرز شومی در دقیقه چهارم گل را دریافت کردند، اما در ادامه نیمه اول خوب به نظر می رسیدند. با این حال، همه اینها در 45 دوم شکست خورد، زیرا توپچی ها چهار گل دیگر به تعداد گل های خود اضافه کردند تا یک پیروزی قاطع 5-0 در ورزشگاه امارات را رقم بزنند.

برتری آرسنال بر چلسی در مسابقات لیگ برتر

رهبران لیگ برتر در بازی روز سه‌شنبه به‌عنوان محبوبیت‌های سنگین وارد بازی شدند، اما خیلی‌ها انتظار نداشتند چنین ماجرایی یک‌طرفه ببینند. تنها چهار دقیقه طول کشید تا گل اول را به ثمر برسانند، گلی که در پایان یک حرکت تیمی فراگیر به ثمر رسید. پس از دریافت توپ از بوکایو ساکا، کای هاورتز آن را به توماس پارتی بازی داد. هافبک دفاعی سپس توپ را روی مسیر دکلان رایس پخش کرد که لئاندرو تروسارد را در سمت چپ آزاد کرد. فوروارد زیرک پا از سمت چپ به جعبه برخورد کرد و یک راننده شمع را به سمت چپ فرستاد. دروازه بان چلسی، جورجه پتروویچ، بهترین بازیکن برای مهار ضربه در تیرک نزدیک بود، اما او به نوعی اجازه داد آن را از دست بدهد.

پس از دریافت گل اولیه، چلسی تمام تلاش خود را کرد تا نشت های عقب را مسدود کند. شمال لندنی ها همچنان چند موقعیت داشتند اما در نیمه اول نتوانستند به برتری خود بیافزایند. هفت دقیقه بعد از نیمه دوم، بن وایت، مدافع راست، گل دوم آرسنال را در آن شب به ثمر رساند و ریباند رایس را به راحتی ارسال کرد. پنج دقیقه بعد، هاورتز، بازیکن سابق چلسی، خودش را در برگه امتیازات ثبت کرد و به پاس مارتین اودگارد چسبید و پتروویچ را تک به تک شکست داد.

در دقیقه 65، هاورتز پول خود را دو برابر کرد و پاس ساکا را روی پای چپش کوبید و سپس آن را به خانه برد. پنج دقیقه بعد از چهارمین بازی آرسنال، وایت با یک ضربه رگباری زهرآلود، توپ اودگارد را به پشت دروازه فرستاد و یک نمایش پنج ستاره را برای میزبان به پایان رساند.

بن وایت بازیگر برجسته در مقابل بلوز بود

وایت مدافع راست آرسنال روز سه شنبه بهترین بازی فصل خود را انجام داد. او نه تنها دو گل عالی به ثمر رساند، بلکه در هر فرصتی که به دست می آورد، حریف را عذاب می داد. او توپ را با ظرافت به اطراف پاشید، موقعیت‌های گلزنی ایجاد کرد، در دوئل‌ها از زمین خود دفاع کرد و با فوریت توپ را پس گرفت. در طول 90 دقیقه، وایت سه موقعیت ایجاد کرد، 12 پاس در یک سوم نهایی انجام داد، هر دو تکل خود را پیروز شد و در 7 دوئل از 10 دوئل، صدرنشین شد. نمایش یک مرد مسابقه از سوی این بازیکن 26 ساله!

https://sportslens.com/news/arsenal-5-0-chelsea-cole-palmer-premier-league/ منبع: