تیم ملی والیبال و جنگ درون تیمی!


سرویس خبر شماره: 2016726
5 اردیبهشت 1403 ساعت 10:14 ق.ظ |
1.7 هزار |

0نقطه نظر

رقابت برای پست پاسور در اتاق فدراسیون در حال افزایش است.

تیم ملی والیبال و جنگ درون تیمی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان میهمان در تیم ملی والیبال ایران این روزها در سالن فدراسیون تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند تا خود را به کادر فنی ثابت کنند و در تیم هفته اول ملت ها قرار بگیرند لیگ.

محمد طاهر وادی باتجربه ترین بازیکن این پست است. وادی که سال گذشته بیشتر بازی های تیم ملی را انجام داد، احتمالاً نمی خواهد جایگاه اصلی خود را در آخرین سال حضورش در تیم ملی از دست بدهد. او که دوره بدون برد قهرمانی را به عنوان پاسور برتر این فصل به پایان رساند، حالا به دنبال صعود به المپیک و تجربه حضور در این تورنمنت جذاب است.

2014357

ایلشن داودی پور و عرشیا به نژاد دو بازیکن جوانی هستند که برای اولین بار در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارند. این دو فصل گذشته با پاس های منحصر به فرد خود لیگ را تحت تأثیر قرار دادند و اکنون می خواهند خود را در صحنه بین المللی ثابت کنند.

داودی پور و به نژاد مطمئناً با کادر مربیگری به دنبال فرصتی برای اثبات خود خواهند بود. هواداران والیبال هم می خواهند ببینند پاسورهای جوان تیم ملی که در مسابقات قهرمانی خوش درخشیدند در مسابقات کشوری چه می کنند. نگاه های زیادی به دستان این دو پاسور جوان است و باید دید ایلشن داودی پور و عرشیا به نژاد می توانند با عملکرد خود رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنند یا خیر.

2014358

البته علی رمضانی دیگر پاسور حاضر در اردو است و توانایی های زیادی هم دارد و شاید بتواند نظر پائز سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند. جواد کریمی که عنوان تنها پاسور لژیونر دعوت شده تیم ملی را یدک می کشد، پس از فینال لیگ رومانی برای پازل رقابت بین پاسورها برای رسیدن به اوج در اردو حاضر می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی