استقلال و دوباره چالش تغییرات مدیریتی؛ آیا مالک جدید با مدیرعامل جدید می آید / 10 جابجایی به مقام اول باشگاه در 5 سال آینده!



پس از روی کار آمدن مصطفی آجورلو به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، نوبت به علی فتح الله زاده رسید و پس از مدتی او نیز از این سمت کنار رفت و جای خود را به حجت کریمی داد. او حداکثر سه ماه جایگزین علی خیر خواهد شد. امروز و در آستانه اولین سالگرد مدیرعاملی علی خطیر در باشگاه استقلال، بار دیگر خبر تغییر و تحول در ریاست مدیریت این باشگاه به گوش می رسد.

با این حال هنوز مشخص نیست چه کسی مدیریت و مدیرعاملی باشگاه را از دست مالکان جدید باشگاه استقلال خواهد گرفت و اعضای هیئت مدیره را چه کسانی تشکیل خواهند داد. اما اولین اخبار در این زمینه حاکی از آن است که باید شاهد تغییر در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال باشیم و باز هم برای اولین بار در سال های اخیر قرار است یک مدیر جدید به استقلال آمده و هدایت آن را برعهده بگیرد. زیرا گفته می شود مالکان جدید به مدیریت فعلی اعتماد ندارند و قصد دارند از افراد قوی در هیات مدیره استفاده کنند تا مدیرعاملی در راس شرکت داشته باشند که تولید قابل توجهی در حوزه پتروشیمی و پتروشیمی خلیج فارس داشته باشد. . البته هواداران استقلال هم هستند.

آنچه در این سال ها به تیم استقلال لطمه زده، تفاوت های فکری و جهت گیری های مختلف اقتصادی، نظامی، مجلسی، ورزشی و… است. در راس این باشگاه

تداوم چنین وضعیتی قطعا به ساختار اصلی باشگاه یعنی تیم بزرگسالانش که نتایج آن توسط میلیون ها هوادار دنبال می شود آسیب می رساند. مالکان جدید باشگاه باید هرچه سریعتر و برای همیشه حداقل برای مدت 5 سال این موضوع را روشن و نهایی کنند تا شاهد این همه تغییر جهت و رفت و برگشت از سوی افراد مختلف نباشیم. باشگاه. پیش بینی می شود در نشست نمایندگان مالکان جدید دو باشگاه با وزیر ورزش و اقتصاد تصمیمات در این زمینه (انتخاب یا ادامه فعالیت سران دو باشگاه) مطرح شود.

لازم به ذکر است؛ از سال 2018 تاکنون (پنج سال گذشته) مدیران عامل باشگاه سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل زاده، علی فتح الله زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی، مصطفی آجورلو، علی فتح الله زاده (برای دومین بار) بوده اند. زمان)، حجت کریمی و علی خاطره است.

بیشتر بخوانید: حمله هواداران به مالکان جدید استقلال و پرسپولیس/ آیا استقلالی ها بانک های پرسپولیس را تحریم می کنند؟! + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال