جنگ در باشگاه ادامه دارد/ قرمزها با مالک سابق ادامه می دهند؟

اولدترافورد نیز به شدت نیاز به بازسازی دارد. سرمایه گذاری آنها می تواند به اولدترافورد کمک کند تا بار دیگر به یکی از زمین های برتر فوتبال انگلیس تبدیل شود. به عنوان مثال، گفته می شود زمین جدید تاتنهام حداقل 1.5 میلیارد پوند برای لندنی ها درآمد داشته است.

گلیزر که در سال 2005 هدایت یونایتد را بر عهده گرفت، قول فروش باشگاه را نداده است. آنها اصرار داشتند که تعدادی از گزینه های استراتژیک از جمله سرمایه گذاری بیشتر در باشگاه را در نظر خواهند گرفت. به این ترتیب، به احتمال زیاد آنها فقط بخشی از باشگاه را می فروشند. یک استراتژی فروش سهام کوین، برایان، ادوارد و دارسی است تا اورام و جوئل را تحت کنترل خود نگه دارند.

اگر گلیزرها بخواهند در هیئت مدیره بمانند، به شریکی نیاز دارند که بتواند زیرساخت های باشگاه را بهبود بخشد. زمین تمرین کارینگتون یونایتد به روز رسانی و مجهز به امکانات. همانطور که کریستیانو رونالدو در مصاحبه معروف خود با پیرز مورگان اشاره کرد.

با قیمت های ارائه شده، تمایل اورام و جوئل برای فروش اقلیت بیشتر شد. طبق گزارش ها، نه رتکلیف و نه شیخ جاسم پیشنهادی بیش از 4.5 میلیارد پوند ارائه نکرده اند و گلیزرها 6 میلیارد پوند برای فروش باشگاه می خواهند. با به تعویق انداختن تاریخ فروش، شیخ جاسم و رتکلیف می توانند با پیشنهادات بالاتر بازگردند تا گلیزرها را متقاعد کنند که باشگاه را به آنها بفروشند.

گفته می شود شش خواهر و برادر خانواده گلیزر به نام های اورام، جوئل، کوین، برایان، ادوارد و دارسی بر سر فروش یونایتد با هم اختلاف دارند. گفته می‌شود که اورام و جوئل که هر دو در پیروزی یونایتد در جام حذفی مقابل نیوکاسل حضور داشتند، قوی‌ترین پیوندها را با باشگاه دارند و می‌خواهند در بخش‌هایی از باشگاه باقی بمانند. فروش اقلیت اجازه می دهد تا این اتفاق بیفتد.

این مطلب را نیز بخوانید: برادرانی که هواداران قرمز را عصبانی می کنند/ کوتاه نمی آییم; مقدارش هم همینه!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گلیزرها در حال گوش دادن به پیشنهادات برای خرید سهام اقلیت در منچستریونایتد هستند و پس از تصاحب همچنان می توانند مالک باشگاه باشند.

مالکان نامحبوب یونایتد نوامبر گذشته با دریافت دو پیشنهاد تایید شده برای مالکیت کامل از بانکدار قطری شیخ جاسم بن حمد آل ثانی و مالک پتروشیمی اینئوس، سر جیم رتکلیف، باشگاه را برای فروش قرار دادند. گلیزرها هنوز پیشنهادی را نپذیرفته اند و انتظار می رود در هفته های آینده بیشتر دریافت کنند. از جمله پیشنهاد خرید سهام اقلیت. هواداران شیاطین سرخ مطمئناً از چنین پیشنهادی استقبال نخواهند کرد زیرا آنها اصرار دارند که گلیزرها به طور کلی باشگاه را ترک کنند.