حامد لک – پرسپولیس لطفا پنالتی نده!

حامد لک در 8 بازی این فصل لیگ برتر رکورد جالب توجه 5 کلین شیت مقابل گلگهر سیرجان، ذوب آهن، آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و تراکتور را در کارنامه دارد و ضربه آفساید وارد دروازه او شد تا آمار کلین شیت او افزایش نیابد.

حالا بازی فردا فرصت دیگری برای درخشش حامد لک مقابل پرسپولیس است و این دروازه بان امیدوار است که تیمش این بار یک پنالتی برای قرمزها نگیرد. اما این دروازه بان در سه دیدار اخیر با پرسپولیس دو پنالتی مهار کرده و در بازی های لیگ گلی دریافت نکرده است.

حامد لک و بیرانوند که زمانی در تیم ملی با هم تمرین می کردند، حالا به عنوان دروازه بان سابق و فعلی پرسپولیس قرار است به مصاف یکدیگر بروند.

او در بازی برگشت مقابل پرسپولیس تا دقیقه 85 دروازه خود را بسته نگه داشت اما باز هم برای قرمزها پنالتی اعلام کرد که سرنوشت این بازی را تغییر داد و حامد لک به ضد جریان رفت و این بار مغلوب شد. ضربه مهدی ترابی تا اینکه این پنالتی مانع از رویارویی مجدد او با قرمزها شد.

شاید بهترین خاطره حامد لک از پرسپولیس (حتی فراتر از قهرمانی) همین صحنه باشد. زمانی که پنالتی مایکون، مدافع برزیلی النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را گرفت و صعود به فینال آسیا را با تیمش تجربه کرد.

حامد لک که هنوز به اتفاقات فصل گذشته لیگ برتر در پرسپولیس اشاره ای نکرده و تصمیم به سکوت گرفته است، فردا یک تقابل ویژه مقابل یحیی گل محمدی و شاگردانش خواهد داشت و بدون شک این کار را انجام خواهد داد. تمام تلاش خود را برای بستن بازی انجام دهد. ماندن در خانه اوست



مجله اخبار فوتبال داخلی

این دروازه بان باتجربه که به عنوان یکی از امیدهای مسی برای بازی فردا شناخته می شود، در سال قبل از حضورش در پرسپولیس و سه بازی لیگ برتر و مرحله حذفی مقابل قرمزها، بازی های جذاب و خاطره انگیزی را تجربه کرده است و در هر سه بازی. بازی ها اتفاقی افتاد

آخرین رویارویی حامد لک زیر پیراهن حریف پرسپولیس این صحنه را یادآور می شود. جایی که دست علی علیپور را خواند و پنالتی او را مقابل چشمان هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی مهار کرد.

دروازه بان مس رفسنجان که در تقابل اخیر مقابل تراکتور و تیم سابقش دو واکنش استثنایی داشت و دروازه خود را بسته نگه داشت، پنجشنبه این هفته به مصاف پرسپولیس و یکی دیگر از تیم های سابقش می رود و امیدوار است بار دیگر دروازه خود را بسته نگه دارد و کاری انجام دهد. . بنابراین مس رفسنجان یک مسابقه دیگر را بدون باخت به پایان رساند.

حامد لک که تابستان امسال که یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود تصمیم به جدایی از سرخپوشان گرفت و مس رفسنجان را انتخاب کرد.

حامد لک که در اولین سال حضورش در پرسپولیس بیشترین کلین شیت را توسط یک دروازه بان در تاریخ لیگ برتر کسب کرد، فصل گذشته شرایط سختی را در تیمی تحمل کرد که تغییرات زیادی در بازیکنان داشت و همین مشکلات باعث شد تصمیم به جدایی بگیرد. این باشگاه..

دروازه بان دو فصل پرسپولیس این هفته با انگیزه خاصی به مصاف قرمزها می رود.

حامد لک - پرسپولیس لطفا پنالتی نده!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان این هفته پس از عدم موفقیت در لیگ برتر طی دو هفته گذشته و باخت به تراکتور و تساوی مقابل سپاهان، با مشکل مواجه خواهد شد. بیش از همه دروازه بان و مهاجم این تیم مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند و انگیزه زیادی مقابل قرمزها دارند.

لک این بار با پیراهن مس رفسنجان به مصاف پرسپولیس می رود که در دو سال حضورش در قرمزپوشان پایتخت بهترین شرایط را داشت و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام، به فینال لیگ قهرمانان هم راه یافت و بهترین گلزن آسیا در سال 2020 شد و این هفته میزبان یک مبارزه ویژه مقابل تیم محبوبش خواهد بود.

اما قبل از این دو بازی لیگ برتر و دو پنالتی اعلام شده در بازی های برگشت، در جام حذفی همان سال که در تاریخ 17 مهر 1397 برگزار شد، پرسپولیس در طول 90 دقیقه صاحب یک پنالتی شد که حامد لک گل را به تساوی کشاند. قرمزها یک پنالتی هم گرفتند اما در دقیقه 101 بعد از اینکه بازی به وقت اضافه کشیده شد، گل را دریافت کردند.

حامد لک یک سال قبل از پیوستن به پرسپولیس ماشین سازی تبریز در افتتاحیه لیگ برتر که در هفته نهم لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شد، توانست با یک ضربه درخشان دروازه خود را بسته نگه دارد. عملکرد و در دقیقه 90 همان بازی پنالتی چیپ علی علیپور را مهار کرد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز برای تیمش داشت.

دروازه بان باتجربه مس رفسنجان که پس از دو سال حضور در جمع سرخ ها تصمیم گرفت شرایط جدیدی را برای ادامه فوتبالش به دور از هیاهوی پرسپولیس تجربه کند و در هشت هفته اخیر نشان داده است که می تواند با آرامش به اوج بازگردد و باعث شود. مشکلاتی برای حریفان تیمش


سرویس خبر شماره: 1847875
20 اکتبر 1401 @ 20:35
16.7 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

اتحاد مجدد با تیم محبوب آزادی؛