حمیداوی: شاید خسرو زیاد نگفت!


سرویس خبر شماره: 2016774
5 اردیبهشت 1403 ساعت 12:57 |
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فرهاد حمیداوی می گوید وقایع خوشه طلایی حتی شگفت انگیزتر از سرزمین عجایب است.

حمیداوی: شاید خسرو زیاد نگفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته گفت وگویی از خسرو حیدری در شبکه مجله اخبار فوتبال و آنتن منتشر شد که پیشکسوت استقلال با اظهارنظرهای عجیب درباره خوشه طلایی و سرکشی چند بازیکن به فرمانش، توجه همه را به خود جلب کرد.

حیدری که چند ماه پیش برای مدت کوتاهی هدایت تیم خوشه طلایی را برعهده داشت، مدعی شد برخی بازیکنان از دستورات او سرپیچی کرده اند و مدعی شد خسرو به تازگی وارد زمین مربیگری شده و باید کار کند.

امروز به سراغ فرهاد حمیداوی مالک و مربی سابق فوتبال آبادانی رفتیم که پیش از شروع این فصل به عنوان سرمربی خوشه طلایی ساوه انتخاب شد اما اتفاقات عجیب باعث شد خیلی زود از مدیریت این تیم کناره گیری کند.
در ادامه می توانید آن گفتگو را بخوانید:

مشکیآقای حمیداوی، صحبت های آقای حیدری سکوت شما را شکست!
بله خدا را شکر یکی از با اخلاق ترین فوتبالیست های سابق حرف های درستی زد که کاملا درست است و این بهانه ای شد تا بعد از حدود هشت ماه اتفاقات عجیب تیم خوشه طلایی را فاش کنم.

مشکییعنی در زمان حضور شما چند بازیکن گفتند که تیم باید با روش خود بازی کند؟
کاش همینطور بود! شاید خسرو نمی توانسته همه جزئیات را بیان کند. مالک محترم خوشه طلایی لیستی به من داد و اصرار داشت که این بازیکنان در تیم باشند. جالب اینجاست که با توجه به سوابق این بازیکنان، درخواست کرده بودم که به هیچ وجه با آنها کار نکنم.

1906776

مشکیمشکل فنی بود یا چیز دیگه؟
مالک محترم گفت این تعداد بازیکن باید حضور داشته باشند. وقتی علت را جویا شدم، متوجه شدم که ظاهراً نتایج برخی از مسابقات در طول مسابقات در این تیم متفاوت است. ظاهرا چند بازیکن هستند که در مواقع لزوم نمی توانند تمام کیفیت فنی خود را ارائه دهند!

مشکیآیا می گویید آنها از عمد بازی را واگذار می کنند؟
من مشکل را واضح توضیح دادم. واقعاً در مدت کوتاهی که در این تیم فعالیت دارم، بازیکنان مستعد، کوشا و توانمند زیادی دیده ام که پتانسیل بالایی دارند و می توانستیم در لیگ یک با کیفیت پایین بحث های زیادی داشته باشیم، اما منافع برخی از آقایان از حضور امثال من یا خسرو تهدید می شوند. و به همین دلیل است که خوشه طلایی امروز در این وضعیت قرار دارد.

مشکیو شما؟ خیلی وقته که رفته ای!
نیم فصل با تیم خوب شهرم تا آستانه عقد قرارداد رفتیم که به هر حال جزو آن نبود. اتفاقاتی افتاد که شایسته من و همشهریانم نبود.

مشکیمثل خوشه طلایی درباره حواشی صنعت نفت سکوت می کنید؟
برای صنعت نفت آرزوی موفقیت دارم. هرکی علیه صنعت حرفی بزنه یعنی این تیم رو دوست نداره و با آبادان دشمنه. فعلا همه باید از این تیم ریشه دار و دوست داشتنی برای ماندن در لیگ برتر حمایت کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی