خوش اومدی و ممنون از نکونام و استقلال!


سرویس خبر شماره: 2016849
5 مه 1403 در 5:09 ب.ظ.
2.9 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

محمد جواد تمرینات را با شکوه انجام داد

حضور یک هوادار ویژه در تمرین استقلال که فیلم فوتبالی اش در فضای مجازی منتشر شده بود، یکی از بزرگ ترین اتفاقات اخیر فوتبال ایران بود.

خوش اومدی و ممنون از نکونام و استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فصول اخیر حضور هواداران خاص و ویژه در تمرینات استقلال یکی از نکات قابل توجه بوده که از زمان مربیان قبلی تا امروز به عادتی قابل تقدیر و جالب تبدیل شده است. هوادارانی که به دلایل مختلف شرایط متفاوتی دارند و با حضور در اردوی حجازی تمرینات تیم محبوب خود را تماشا می کنند.

این مشکل در دوره فعلی و زمانی که جواد نکونام روی نیمکت آبی ها حضور داشت بیشتر به چشم آمد. سرمربی آبی ها برخلاف تصور رایج که او مربی خشن و سخت گیر است، برخوردی کاملا متفاوت در این زمینه دارد و همیشه از حضور هواداران با شرایط خاص در محل تمرین استقبال می کند.

حتی در این زمینه نیز سرمربی محبوب آبی ها قدرت کامل را به نزدیکان خود داده است تا دوستداران و هواداران تیم را که معمولا نمی توانند به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند به محل تمرین بیاورند تا به سایر هواداران روحیه دهند. انگیزه بازیکنان نیز با دیدن چنین هواداران خاص و متفاوتی افزایش می یابد.

2014524
2014525
2014526
2014527

پیش از این در تمرین استقلال شاهد حضور هواداران با شرایط خاص معلول یا کودکان مبتلا به سندرم داون بودیم اما دیروز یکی دیگر از هواداران متفاوت به اردوی مرحوم حجازی رفت و شاگردان نکونام نیز با این کار صحنه های زیبایی خلق کردند. طرفداران متوجه شدند که یک حساب کاربری مورد توجه قرار گرفته است.

چند هفته پیش ویدئویی در صفحه اینستاگرام مجله اخبار فوتبال منتشر شد که در آن یک هوادار معلول فوتبال با دست در زمین چمن مصنوعی در میان هم تیمی ها و رقبای خود همه با پا فوتبال بازی می کردند. به صورت جدی و عادی

انتشار این ویدئو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این فوتبالدوست مورد تحسین همه قرار گرفت که علیرغم معلولیت پایش به عنوان یک رقیب قوی و قابل احترام فوتبال بازی می کند، جوانی به نام محمدجواد نصیر مقدم. او

این جوان عاشق استقلال به دعوت سرمربی آبی ها به محل تمرین این تیم رفت و روز گذشته با بازیکنان این تیم دیداری داشت. جواد نکونام با دیدن محمدجواد نصیر مقدم به گرمی از او استقبال کرد و توپی با امضای خودش به یادگاری به این هوادار خاص داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال در تمرین حاضر شد و در پایان با بازیکنان فوتبال بازی کرد. جایی که بازیکنان در قالب فوتبال گل کوچک با این هوادار بازی کردند و حتی شاهد گلزنی او بودیم، صحنه های زیبایی که به لطف بازیکنان نکونام و استقلال رقم خورد.

این هوادار معلول هر دو پا در گفتگو با دوربین رسانه رسمی استقلال برای این تیم در لیگ امسال آرزوی موفقیت کرد و از هواداران خواست با حمایت از شاگردان نکونام زمینه را برای قهرمانی آبی ها فراهم کنند. . تا اینکه جام قهرمانی توسط سید حسین حسینی بالای سر برد.

مجله اخبار فوتبال داخلی