درخشان: دربی یک فینال بزرگ است

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است دربی می تواند تکلیف لیگ این فصل را مشخص کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید درخشان در پاسخ به این سوال که برخی کار لیگ امسال را انجام شده می دانند، گفت: چگونه می توان در 8 هفته پایانی مسابقات چنین حرف و نگاهی را پذیرفت؟ یعنی تیم رقیب تا روز آخر شکست نمی خورد؟ چه کسی چنین چیزی را تضمین می کند؟ حتی بزرگترین تیم های دنیا هم نمی توانند چنین تضمینی بدهند. در فوتبال اتفاقات زیادی می افتد. اگر پرسپولیس تمام تلاشش را بکند و شرایط روحی و روانی را آماده کند می تواند دربی را برد و بعد از آن کی می داند لیگ چطور ادامه پیدا می کند و از این به بعد نظراتی مطرح می شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به نقش پیشکسوتان در تشویق بازیکنان گفت: البته گفت و گوی پیشکسوتان و هواداران بر وضعیت روحی و روانی نیز تاثیرگذار است و این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد اما در نهایت بار اصلی بر دوش کادر فنی و مربی است.” تیم باید آمادگی بیشتری داشته باشد و برای چنین مسابقه ای مسئله قدرت و اولویت وضعیت روحی تیم است.

وی ادامه داد: این آخرین بازی است. به نظر من، این باور یک فشار مضاعف نیست. فکر می کنید آخرین بازی را در پیش دارید. بالاخره یک بازی فینال فشار معقول خودش را دارد. باید از نظر روحی تیم را آماده کرد و قدم به قدم جلو رفت. در این بازی مقابل حریف پیروز شوید. سه امتیاز ندادی و سه امتیاز گرفتی. باید به مراحل بعدی بروید و حریف استرس خواهد گرفت.

درخشان در پایان گفت: برای دربی اولویت با مشکلات روحی و روانی است. شما نمی توانید تاکتیک ها را تغییر دهید، اما مسئله ذهنی می تواند عملکرد فیزیکی و فنی یک تیم را به شدت تغییر دهد. به همین دلیل او اولویت اول را دارد. همانطور که گفتم هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد و هر چیزی در زمین امکان پذیر است. به همین دلیل ساده پرسپولیس باید با تمام وجود قهرمانی را دنبال کند و در آن مسیر حرکت کند. پرسپولیس با توجه به کیفیت فوتبالش این توانایی را دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815356 |
23 مارس 1400 ساعت 21:40 |
2,927 |

1نظرات

کار لیگ اینجا مشخص می شود