درخشش کورتوا در مصاحبه ها؛ 4 مصاحبه به 4 زبان

دروازه بان بلژیکی شب گذشته نمایش درخشان دیگری از خود به نمایش گذاشت و چندین بار دروازه رئال را نجات داد. در پایان بازی، کورتوا در مقابل رسانه ها قرار گرفت تا درباره اتفاقات داخل زمین صحبت کند. رسانه های کشورهای مختلف منتظر انعکاس صحبت های دروازه بان رئال بودند.


سرویس خبر شماره: 1837784
آگوست 20, 1401 @ 22:45
14 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

اما این چهار زبان تنها زبان هایی نیستند که کورتوآ می تواند صحبت کند. این دروازه بان بلژیکی به زبان های آلمانی و پرتغالی آشنایی کامل دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، پس از بازی در برد 2-0 تیمش مقابل آینتراخت در سوپرجام اروپا، با انجام چهار مصاحبه متوالی به چهار زبان مختلف، رسانه ها را شگفت زده کرد.

مدافع رئال مادرید خبرنگاران را در سایت مصاحبه غافلگیر کرد زیرا چهار مصاحبه متوالی با چهار رسانه مختلف انجام داد و هر بار به یک زبان صحبت کرد. دیشب ثابت کرد که به زبان های هلندی، فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دروازه بانی و یادگیری زبان های جدید دو هنری است که تیبو کورتوا در آنها استاد شده است. برخی از فوتبالیست ها به دلیل هوش نه چندان بالایشان هر از گاهی با تمسخر مواجه می شوند اما این در مورد مدافع بلژیکی رئال مادرید اصلا صدق نمی کند. شب گذشته کورتوا پس از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا ثابت کرد که وقتی صحبت از زبان های خارجی به میان می آید، فوتبالیست های کمی می توانند با او برابری کنند.