دستور مربی ذوب: با پای شمس آذر بدوید!


سرویس خبر شماره: 2012451
17 آوریل 1403 در 10:59 ب.ظ.
943 امتیاز خبر

1نقطه نظر

9 بازیکن اصلی به تیم اضافه شدند

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی مقابل شمس آذر داریم اما باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

دستور مربی ذوب: با پای شمس آذر بدوید!

به گزارش Sports Trois، ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر در خصوص شرایط سبزپوشان قبل از اولین بازی رسمی خود در سال 1403 گفت: به نظر من مقابل یکی از تیم های خوب لیگ بازی می کنیم. تیمی که بازیکنانش با جان و دل بازی می کنند و در هر دقیقه از مسابقه تلاش می کنند که کار را برای هر تیمی سخت می کند. ما کاملا آماده هستیم تا بازی بسیار خوبی را برای پیروزی در این دیدار انجام دهیم و سال جدید را با 3 امتیاز آغاز کنیم. می دانیم که اگر تلاش نکنیم با بازیکنان شمس آذر همگام شویم، روز سختی برای ما خواهد بود و از این نظر آماده دیدار سختی هستیم.

او ادامه داد: می دانیم که هر تیمی در لیگ فراز و نشیب دارد. گروه فنی ما به سرپرستی آقای ربیعی می داند که انتظارات تیم افزایش یافته است. زمانی که کار را شروع کردیم، هدف اصلی ما ارتقای فنی تیم و کسب نتایج خوب بود. ما در این زمینه کار کرده ایم و پیشرفت زیادی داشته ایم. متأسفانه 4 بازیکن مصدوم شدیم و 2 بازیکن سرباز شدند که به ما آسیب زد، اما به کاری که انجام می دهیم و به بازیکنان تیممان اعتقاد داریم. می دانیم که می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و اکنون 9 بازیکن به ترکیب اصلی اضافه شده اند که قطعا آینده فوتبال اصفهان و ایران هستند. آنها جوانان خوبی هستند و ما از تعدادی از آنها در بازی های دوستانه استفاده می کنیم. قطعا اگر این روند را ادامه دهند، بازی را خواهند گرفت.

او اضافه کرد: در خط دفاعی تغییرات زیادی داشتیم و دو بازیکن جدید به خط دفاعی ما اضافه شدند. این تغییرات زمان بر بود و واقعا دستمان خالی بود و با بازیکنان زیر 23 سال روبرو شدیم. اگر بازیکنان باتجربه‌تری داشتیم، می‌توانستند بازی را حفظ کنند و می‌توانم بگویم الان برای آنها پول می‌دهیم، اما قطعاً در آینده بازیکنان بسیار خوبی خواهند بود. اگر تیم ما تجربه بیشتری داشت و آنها را جایگزین می کردیم، قطعا نتایج را حفظ می کردیم. در این بین تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و قطعا نقاط ضعف را برطرف کردیم تا در مسابقات بعدی تیم بهتری باشیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

صادقی دستیار محمد ربیعی تاکید کرد: ما در ورزشگاه خودمان نتایج خوبی کسب نکردیم اما تمرینات خوبی را برای این آمار انجام دادیم و سعی کردیم بازی های دوستانه و تمرینات زیادی را در زمین فولادشهر برگزار کنیم. واقعیت این است که مصدومیت‌ها و بازیکنان دراف‌کش شده به تیم ما آسیب می‌زند و تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کرد و موقعیت خوبی داشت، اما این مسائل به تیم ضربه زد. ما سعی کردیم بازیکنان را جذب کنیم و خیلی سریع آنها را هماهنگ کنیم. مطمئن باشید در فولادشهر نتایج بهتری در لیگ کسب خواهیم کرد. تیم شمس آذر تیم خوبی است و در سال اول نتایج خوبی کسب کرده است. فردا بازی سختی داریم اما باید تلاش کنیم تا بیشترین امتیاز ممکن را در این دیدار کسب کنیم و امیدوارم روز خوبی داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به تغییر اعتقادات بازیکنان ذوب آهن خاطرنشان کرد: این شعاری بود که در روز معرفی آقای ربیعی به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن اعلام کردند و اتفاق افتاد. فراز و نشیب های زیادی وجود دارد و می دانید که آقای ربیعی در چند سالی که در لیگ یک و لیگ برتر فعالیت کرده عملکرد فزاینده ای داشته است و می تواند این مرحله را هم پشت سر بگذارد. ما خیلی وقت گذاشتیم و آقای ربیعی زحمت کشیدند. از آنها عبور می کنیم و به ارتفاعات برمی گردیم. لیست بزرگسالان ما هنوز وجود دارد، اما نتوانستیم بازیکنانی را اضافه کنیم. ما سعی کردیم از بازیکنان جوان آکادمی زیر 23 سال استفاده کنیم. آنها برای کسب تجربه در کنار بزرگسالان تمرین می کنند و اگر این روند را دنبال کنند قطعا در لیگ از آنها استفاده می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی