ژائو گومز تبدیل به هدف اصلی منچستریونایتد در خط هافبک با در دستور کار قرار گرفتن تغییرات اساسی در تابستان – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات


منچستریونایتد در این فصل مشکل خرید بازیکنان مسن‌تر، البته با تجربه‌تر را به‌طور مستقیم احساس می‌کند.

ستاره‌های فصل گذشته کریستین اریکسن و کازمیرو، به نظر می‌رسند که تنها در یک کمپین یک دهه پیر شده‌اند، اما فوتبال مدرن به همین سرعت حرکت می‌کند.

در نتیجه، بازنگری اساسی در خط میانی در تابستان در دستور کار قرار می گیرد که احتمالاً هم گزینه های خروجی و هم گزینه های جوان تر در دستور کار قرار می گیرد.

طبق گزارش GIVEMESPORT، بازیکنی که در خط میانی خط حمله قرار دارد، ژائو گومز از ولورهمپتون واندررز است.

این بازیکن 23 ساله برزیلی در ژانویه سال گذشته به ولوز پیوست و به سرعت خود را به عنوان یکی از اولین نام‌ها در صفحه تیم در آنجا معرفی کرد.

او با توانایی بازی کردن در هر دو خط میانی و دفاعی، با مهارت کازمیرو و کریستین اریکسن ازدواج می کند در حالی که تقریبا یک دهه جوان تر است.

در این گزارش آمده است که یونایتد امیدوار است اریکسن و کازمیرو را در تابستان بفروشد و دستمزدهای آزاد شده و هزینه های نقل و انتقالات باید کمک زیادی به تامین مالی این خرید کند.

در کنار گومز، کیرنان دیوزبری هال از لسترسیتی در لیست نهایی قرار دارد اما حضور احتمالی او منوط به فروش هایی است که یونایتد می تواند مدیریت کند.

از سوی دیگر، گومز با سبک بازی تمام اکشن خود طرفداران زیادی را در اولدترافورد به دست آورده است و همچنان در صدر فهرست نهایی قرار دارد.

قرارداد این بازیکن در سال 2028 منقضی می شود و یک گزینه باشگاهی برای تمدید آن یک سال دیگر وجود دارد تا این روند مذاکرات طولانی و دشوار برای یونایتد باشد.

همه چیز همچنان برای یونایتد پیچیده تر می شود زیرا تقویت دفاعی نیز در دستور کار است در حالی که خرید یک پشتیبان/همیار برای راسموس هوجلوند اولویت اصلی در تابستان است.

بنابراین، در حالی که قرار دادن گومز به هدف اصلی همه چیز خوب و خوب است، ممکن است یونایتد باید با یک برنامه ثانویه آماده باشد تا در صورتی که به دلیل مسائل مالی مجبور به تغییر مسیر شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/05/joao-gomes-becomes-manchester-uniteds-top-midfield-target-as-summer-overhaul-comes-on-the-agenda-278508/ منبع: