آنچلوتی: من نگران پایان قرارداد بنزما و مودریچ نیستم

ادن هازارد که یکی از بازیکنان مهم در برنامه های کارلو آنچلوتی در این فصل محسوب می شد، در سه بازی قبلی نیمکت نشین بود و هفته گذشته حتی یک دقیقه مقابل اسپانیول به میدان نرفت. به نظر می رسد شرایط ستاره بلژیکی در رئال مادرید تغییر نکرده است اما آنچلوتی نظر دیگری دارد.

نقش شومانی“باشگاه آگاهانه 80 میلیون یورو خرج خرید او کرد. او توانست همانطور که انتظار می رفت کار کند، اما هنوز باید توسط بازیکنان ثانویه اش بیشتر شناخته شود. بازی در کنار مودریچ و کروس را نمی توان با بازی در کنار والورده و کاماویگا مقایسه کرد.” او در دفاع و حمله نقش دارد و بازیکن بسیار خوبی است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی رئال مادرید در مورد هازارد گفت:او غمگین نیست و وضعیت روحی خوبی دارد. هازارد را نمی توان بعد از سه بازی قضاوت کرد. من متقاعد هستم که هازارد نقش مهمی در این فصل بازی خواهد کرد و بیشتر از همیشه بازی خواهد کرد. چند بازی اخیر بسیار خوب تمرین کرده است. روزها و مشکلی برای بازی فردا ندارد.”

قرارداد بازیکنان بزرگی مانند کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل به پایان می رسد، اما کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.

آنچلوتی: من نگران پایان قرارداد بنزما و مودریچ نیستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید پس از سه برد متوالی و صدرنشین لالیگا فردا به مصاف تیم دوم جدول لالیگا، رئال بتیس می رود. سه بازی قبلی رئال به دلیل آماده نبودن ورزشگاه برنابئو در زمین حریف انجام شده است اما فردا رئال در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان رئال بتیس خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1841744
11 سپتامبر 1401 در 6:40 ب.ظ
1.1 هزار |

0نقطه نظر

هدف باشگاه برقراری ارتباط مجدد با آنهاست

فقط دو خرید در حواله:ما هرگز به خرید بیشتر فکر نکردیم و از ابتدا قرار بود فقط آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی جذب شوند. جدایی کاسمیرو غیرمنتظره بود، اما تصمیم گرفتیم به درخواست او بپردازیم و این بهترین تصمیم بود. مارکو آسنسیو نیز قرار بود برود. به تیم دیگری اما در نهایت او ماند و من مشکلی با ماندنش نداشتم، او سومین گلزن برتر تیم در فصل گذشته بود و در این فصل نیز به ما کمک خواهد کرد. “

پایان قرارداد چند بازیکن بزرگ در پایان فصل: قرارداد برخی از بازیکنان ما در پایان فصل به پایان می رسد، اما ما نگران نیستیم. آینده رئال مادرید روشن است و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، کریم بنزما، تونی کروس و ناچو در صورت تمایل در رئال مادرید خواهند ماند. می دانم که باشگاه مشکلی برای تمدید قرارداد او ندارد و می خواهد بماند. سایر بازیکنان شرایط مشابهی دارند و باشگاه در زمان مناسب قرارداد آنها را تمدید خواهد کرد. شرایط اقتصادی به گونه ای است که باشگاه نمی خواهد عجولانه تصمیم بگیرد.»