دست سرنوشت مانع از پیوستن داوید دخیا به رئال مادرید شد!/ پشیمان است؟/ یاد تاریخ عجیبی در فوتبال اروپا

صحبت های دخیا دوباره ما را به یاد فکس و فرصت از دست رفته پیوستن به رئال مادرید و لیگ قهرمانان اروپا می اندازد. Dehea می گوید: “من اهمیتی نمی دهم.” من فقط به منچستر فکر می کنم. این خانه من است و احساس خیلی خوبی دارم. این یک امتیاز بزرگ برای من است، من به حضور در این باشگاه افتخار می کنم و یکی از بهترین چیزها برای من این است که بخشی از این باشگاه باشم. روزهای بد و خوبی داشتیم. اما من باشگاه را دوست دارم. مطمئنا همه می خواهند برنده شوند، اما چه ببریم و چه ببازیم، حضور در این باشگاه بالاتر از هر جامی است.

یونایتد فصل گذشته بدترین فصل خود را زیر نظر اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک پشت سر گذاشت. این بازیکن اسپانیایی معتقد است که این یک نقطه پایین در دوران حرفه ای او در یونایتد بود. “بله، این یک فصل بسیار سخت برای من و برای همه بود. حتی شرم آور برخی از بازی ها وحشتناک، به معنای واقعی کلمه فاجعه آمیز بودند! شما باید از فصل گذشته درس بگیرید و بدانید که نباید دوباره این اتفاق بیفتد. خیلی سخت بود، ما نتوانستیم شکست 4-0 و 5-0 غیرقابل قبول بود.

دست سرنوشت مانع از پیوستن داوید دخیا به رئال مادرید شد!/ پشیمان است؟/ یاد تاریخ عجیبی در فوتبال اروپا

در مدت کوتاهی که اریک تنهاچ سرمربی جدید یونایتد شد، احساس مثبتی در باشگاه ایجاد شد. او کار خود را خیلی خوب شروع کرد و با قاطعیت در هر سه بازی تور پیش فصل پیروز شد.

در مطلب زیر متوجه می شوید که آیا دخیا از ماندن در اولدترافورد و تجربه افت فصل گذشته که آن را شرم آور و فاجعه بار می داند پشیمان است یا خیر.

دخیا از ایده‌های جدید و نظم سخت‌گیرانه‌ای که تنهاچ با خود به ارمغان آورد تمجید کرد و گفت: “ما به یک فرهنگ فوتبال بهتر نیاز داشتیم تا فقط به فوتبال فکر کنیم و نه چیز دیگری. ما با سرمربی جدیدمان در مسیر خوبی هستیم. او کاملاً متمرکز است. در مورد فوتبال و چیزهایی که نیاز داریم. ما نمی توانیم برای جلسات یا تمرینات دیر بیاییم. دقیق بودن و به موقع بودن ماهیت حرفه ای بودن است. او 100 درصد تمرکز ما را می خواهد. ما باید با او سازگار شویم. در آن سه بازی. ما نشان دادیم که پرس می کنیم. می خواهیم توپ را پس بگیریم و بازی را دیکته کنیم. می خواهیم بازی تحت کنترل ما باشد.”

دخیا به عنوان بهترین بازیکن سال یونایتد انتخاب شد و به چهار جایزه قبلی خود به عنوان بهترین بازیکن سال اضافه شد. وقتی به یاد آورید که ژوزه مورینیو گفته است برای یک باشگاه نشانه خوبی نیست که یک دروازه بان بهترین بازیکن شود، او به نشانه موافقت سر تکان می دهد. او ادامه می دهد: بله، کاملا موافقم. البته برای من خوبه من عاشق دریافت تمجید هستم، اما کاملاً با صحبت های او موافقم. یک مهاجم یا یک هافبک باید این جایزه را کسب کند. مطمئناً این فصل هم همینطور خواهد بود.”

دخیا که اکنون 31 سال دارد و یک دختر یک ساله دارد، می گوید که خوشحال خواهد شد که تا پایان دوران حرفه ای خود در اولدترافورد بماند. در حالی که یک سال از قرارداد هفته ای 375000 پوندی او باقی مانده است، او می گوید: “بله، در صورت امکان، چرا که نه. من واقعا خوشحال خواهم شد که تا زمانی که آنها بخواهند اینجا بمانم. اگر آنها به من اجازه دهند اینجا بمانم. من می مانم. “من واقعا اینجا راحت هستم، واقعا خوشحالم و امیدوارم قبل از رفتنم یک جام ببریم.”

اظهار نظر در مورد خوب بازی نکردن دخیا از عقب کمی تند و غم انگیز است. او می‌گوید: «فکر می‌کنم قبلاً آن را نشان داده‌ام. اگر بازی‌های من با تیم ملی یا زمانی که در ابتدا با سر الکس بازی کردیم، می‌بینید، می‌توانید بازی من را ببینید، نیازی نیست آن را به کسی نشان دهم. من سال هاست که بازی می کنم. مثل همیشه ساکت و آرام می مانم و سعی می کنم خونسردی خود را به تیم نشان دهم و از عقب بازی کنم. اما مهمترین چیز برای من این است که سیو کنم و به تیم کمک کنم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

دیوید دخیا در طبقه یازدهم هتل منچستر یونایتد در مرکز پرث است و در مورد دستگاه فکس از او سوال می شود. فکس معیوب که قرار بود اسناد حیاتی انتقال او از منچستریونایتد به رئال مادرید در تابستان 2015 را ارسال کند.

نه، پشیمان نیست. او نگاهی فلسفی به دست سرنوشت دارد که به این ترتیب آینده او را شکل داده است. او با شور و اشتیاق از عشق خود به یونایتد و منچستر صحبت می کند، جایی که از زمان امضای قرارداد با 18.9 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید در سال 2011، به خانه بازگشته است. او دومین بازیکن پرسابقه یونایتد پس از فیل جونز است.

دخیا می تواند به زادگاهش بازگردد و به باشگاهی بپیوندد که در هفت سال آینده چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. در عوض، دروازه بان اسپانیایی در اولدترافورد ماند و مدال های جام حذفی، جام حذفی و لیگ اروپا را به عنوان قهرمانی لیگ برتر اضافه کرد که در دومین فصل خود تحت هدایت سرالکس فرگوسن در سال 2013 به دست آورد.

دست سرنوشت مانع از پیوستن داوید دخیا به رئال مادرید شد!/ پشیمان است؟/ یاد تاریخ عجیبی در فوتبال اروپا