دفاع عجیب رونالدو: شاید توالت رفته!


وی در گفت و گو با خبرنگار، در پاسخ به سوالی درباره تصمیم رونالدو گفت: شاید او نیاز داشت هر چه زودتر به دستشویی برود و به همین دلیل تصمیم گرفت از روی نیمکت بیاید و به رختکن برگردد. اتاق.”
نانی که چندین سال با رونالدو در یونایتد و در تیم ملی پرتغال بازی کرد، سپس افزود: همه می‌دانند که او چقدر حرفه‌ای است. او تلاش می‌کند تا در زمین باشد. شانس بازی کردن، اما این اشتیاق او به بازی است.”


سرویس خبر شماره: 1849406
30 اکتبر 1401 @ 10:59 صبح |
4.5 هزار |

هفتنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو روزهای سختی را در یونایتد سپری می کند و تصمیم او برای بیرون آمدن از نیمکت و رفتن به رختکن قبل از پایان بازی مقابل تاتنهام، شرایط را برای او سخت تر از قبل کرده است.
ستاره پرتغالی به خاطر این رفتار از سوی باشگاه تنبیه شد و از لیست بازیکنان برای بازی حساس مقابل چلسی خط خورد. اریک تنهاچ نیز تصمیم گرفت یک میلیون پوند جریمه برای او در نظر بگیرد.
او از روز گذشته به تنهایی در کمپ تمرینی یونایتد تمرین می کند اما انتظار می رود پس از بازی مقابل چلسی دوباره به جمع هم تیمی هایش بپیوندد و به لیست آن تیم بازگردد.
اگرچه در روزهای اخیر انتقادات زیادی از سوی کارشناسان، بازیکنان سابق لیگ برتر و هواداران یونایتد از رونالدو به دلیل این رفتار صورت گرفته است، اما به نظر می رسد نانی با آنها موافق نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نانی بازیکن سابق منچستریونایتد برای دفاع از ضربه کریستیانو رونالدو در بازی مقابل تاتنهام ادعاهای عجیبی کرد.

دفاع عجیب رونالدو: شاید توالت رفته!