دیدار پشت درهای بسته با نمایندگان در پشت صحنه جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1862639
13 ژانویه 1401 @ 10:47 ق.ظ |
3.3 هزار |

0نقطه نظر

سجادی اعلام کرد:

وزیر ورزش و جوانان از رئیس مجلس خواسته است که در پشت صحنه جام جهانی با آنها دیدار کند.

دیدار پشت درهای بسته با نمایندگان در پشت صحنه جام جهانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حمید سجادی در جریان حضور در شورای اسلامی به سوالات نمایندگان پاسخ داد. وزیر ورزش و جوانان در ابتدای سخنان خود به تشریح اتفاقات رخ داده در جام جهانی پرداخت.
سجادی در این ستون گفت: اوج فتنه و هرج و مرج دشمنان قسم خورده انقلاب که در جنگ نرم و نیمه سخت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از جامعه شریف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع باطل های پیشرو سوء استفاده کنند. این نبرد ترکیبی و شناختی آنها در فانتزی خود پیروز خواهند شد.
وی ادامه داد: نقطه عطف و تقاطع مبارزه نظام استکباری بر جام جهانی متمرکز شد و پیاده نظام خود از منافقین، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان را به کشور قطر فراخواند و برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز طراحی کرد. در سکوهای پشتیبانی و حتی خارج از ورزشگاه. مجموعه ای را طراحی کرده بودند که به دلیل کمبود وقت، بخشی از آن را نقل می کنم، با تلاش نیروهای ناشناخته و ناشناخته فرزندان غیور این کره خاکی شکست خورد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای تبدیل ورزشکاران به پناهندگی، طرح کنار گذاشتن بازیکنان از زمین مسابقه در طول بازی و تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی در داخل، به توطئه های هدفمند. ایجاد جنجال در سکوها با هدف توقف بازی و اعزام صدها نفر از منافقین به قطر با هواپیمای اختصاص داده شده به ایجاد شعارها و نمادهای ساختارشکنانه و همه جانبه برای انزوای جمهوری اسلامی ایران.
وی در آخرین بخش سخنان خود گفت: با وجود اینکه همه سران شیطان بزرگ و روباه پیر و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی با اخلاص و ایمان به دنبال یک فتنه جهانی با طرح موزاییکی چند لایه بودند. همراه با درایت و مدیریت همکاران شورای اسلامی از وزارتخانه های امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و وزارت ورزش و جوانان و بسیاری که در زمینه فنی نتیجه مطلوب حاصل نشد، اما در عرصه جوانمردی و روحیه پهلوانی و نماینده هویت ایرانی اسلامی در جهان بار دیگر سلطه دشمن خوار شد و نظام اسلامی این مرحله را با پیروزی و سربلندی پشت سر گذاشت.
سجادی همچنین از رئیس مجلس درخواست کرد جلسه غیرعلنی برای ارائه توضیحات تکمیلی و تفصیلی در خصوص رویدادهای جام جهانی قطر برگزار کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی