رئال هلند را به سیتی و داروین را به لیورپول منتقل می کند

رابی فاولر ستاره سابق لیورپول معتقد است که شکست سیتی و لیورپول در لیگ قهرمانان برابر رئال باعث شد تا دو مهاجم بزرگ و درجه یک جهانی را به خدمت بگیرند.

رابی فاولر، مهاجم سابق لیورپول، شکست منچسترسیتی و لیورپول مقابل رئال در لیگ قهرمانان اروپا را دلیل انتقال ارلینگ هالند و داروین نونس به این دو باشگاه قدرتمند انگلیسی می داند.

فاولر گفت: سیتی با پپ گواردیولا سه بار در یک چهارم نهایی، یک بار در نیمه نهایی و یک بار در فینال لیگ قهرمانان شکست خورد و هرگز قهرمان لیگ نشد. آنها همیشه در مرحله پایانی شکست می خورند و با وجود موفقیت در رقابت های داخلی هنوز موفق به کسب موفقیت در لیگ قهرمانان نشده اند. فصل گذشته آنها تنها چند دقیقه تا رسیدن به فینال فاصله داشتند، اما رئال به راه خود ادامه داد. در دو بازی برگشت مقابل رئال، سیتی موقعیت های زیادی را از دست داد و در نهایت سران باشگاه تصمیم گرفتند مهاجم بزرگی مانند ارلینگ هالند را به خدمت بگیرند. اگر هلند بتواند در این فصل مقابل تیم هایی مانند رئال مادرید کار کند، هزینه بالای جذب او قطعا ارزشش را دارد.


سرویس خبر شماره: 1838468
اوت 24, 1401 @ 5:20 بعد از ظهر
2.1 هزار |

0نقطه نظر

رابی فاولر:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی و لیورپول، دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر، تابستان امسال دو مهاجم جدید و گران قیمت را به خدمت گرفتند. ارلینگ هالند از دورتموند به سیتی رفت و لیورپول داروین نونز را با 75 میلیون یورو از بنفیکا خرید.

فاولر ادامه داد:لیورپول فصل گذشته در سه فینال بازی کرد و در هیچ یک از آنها گل نزد. در فینال مقابل رئال هر فرصتی را از دست دادند و رئال تنها با سه دقیقه بازی خوب قهرمان شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سیتی فصل گذشته قهرمان لیگ برتر انگلیس شد اما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب رئال شد و به فینال نرسید. لیورپول با وجود قهرمانی در جام حذفی و جام حذفی نتوانست قهرمان لیگ برتر شود و دوم شد. قرمزها در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی مقابل رئال را باختند.