رد پای منچستر در پست اینستاگرام امباپه باز شد!

اما اتفاقی که پای منچستر به پست اینستاگرام امباپه باز شد، یک اشتباه عجیب و ناخواسته در ترجمه کپشن به انگلیسی است. در واقع به دلیل قرار گرفتن یک دایره قرمز رنگ در متن این عکس، گوگل ترنسلیت آن را به منچستریونایتد ترجمه کرد که باعث سردرگمی هواداران شیاطین سرخ نیز شد.

جالب اینجاست که امیر قطر با پاری سن ژرمن ارتباط مستقیم دارد، زیرا این باشگاه متعلق به سازمانی است که او در سال 2005 تأسیس کرد.

1802232



مجله اخبار فوتبال خارجی

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که در نیمه دوم وارد زمین شد، پس از پایان بازی شب گذشته پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و هواداران تیمش را برای جبران این نتیجه در آلیانتس امیدوار کرد. این بازیکن به زبان فرانسوی نوشت: «هنوز همه چیز باقی مانده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاریسی ها با شکست ناامیدکننده مقابل بایرن، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را ترک کردند. با این حال، تیم گوتیه امیدوار است که برای شکست بازی برگشت در مونیخ جبران کند.

این انتقال شگفت‌انگیز تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که مشخص شد یونایتد، که توسط خانواده گلیزر برای فروش گذاشته شده، قرار است با پیشنهاد شیخ تمیم، امیر قطر، توسط یک صندوق سرمایه‌گذاری به رهبری قطر به مبلغ 4.5 میلیارد پوند پیشنهاد شود. بررسی

ترجمه اشتباه کپشن پست اینستاگرام امباپه در رسانه های یونایتد جنجال به پا کرده است.

رد پای منچستر در پست اینستاگرام امباپه باز شد!

پس از این پست، هواداران منچستر به سمت پست امباپه هجوم آوردند و اظهار نظر مارکوس رشفورد با یک ایموجی آتشین باعث شد تا فکر کنند امباپه در حالی که فقط اشتباه در ترجمه کپشن بوده، به تیم رونق مثبتی داده است.


سرویس خبر شماره: 1870630
26 فوریه 1401 @ 19:44
4.1 هزار |

4نقطه نظر

عواقب یک ترجمه شگفت انگیز