رودیگر جهت پنالتی سیتی را فاش کرد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2015312
30 آوریل 1403 در 10:33 ق.ظ.
6.1 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی رئال مادرید به آندری لونین کمک کرد تا پنالتی متئو کواچیچ را مهار کند.

رودیگر جهت پنالتی سیتی را فاش کرد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد در ضربات پنالتی مقابل این تیم به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تلاش دو تیم برای پیروزی در 90 دقیقه و دو وقت اضافه بی نتیجه ماند تا اینکه ضربات پنالتی تکلیف تیم راه یافته به جمع چهار تیم برتر مسابقات را مشخص کرد و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که توانستند عملکرد بهتری در این مسابقات داشته باشند. پنالتی ها و حریف قدرتمندشان کنار می رود.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که رودیگر پشت پنالتی پایانی که یکی از حساس ترین ضربات بود، قرار بگیرد و آن را تبدیل به گل کند، اما این ستاره آلمانی موفق شد کار را تمام کند و جالب است بدانید که این تنها ضربه نبود. یکی کمکی که او در ضربات پنالتی به رئال کرد.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد زمانی که کواچیچ پشت پنالتی ایستاده بود، رودیگر که قبلا با او در تیم چلسی همبازی بود و بازیکن را به خوبی می شناخت، به لونین اشاره کرد که قرار است پنالتی را به کدام سمت بزند و گل دروازه بان با کروات با هدایت او توانست این ضربه را مهار کند که نقش مهمی در پیروزی و صعود رئال داشت.

2012207

مجله اخبار فوتبال خارجی