رومانو فاش می‌کند که آینده LFC برای جانشینی یورگن کلوپ چیست

آرن اسلات به عنوان گزینه مورد علاقه جدید برای جانشینی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول در این تابستان ظاهر شده است و فابریزیو رومانو اکنون فاش کرده است که “به زودی” دیدار دیگری بین سلسله مراتب قرمزها و سرمربی فعلی فاینورد برگزار خواهد شد.

به گفته متخصص نقل و انتقالات، این بازیکن 45 ساله “علاقه مند” به کار در لیورپول است و از سوی تیم مستقر در آنفیلد “بسیار رتبه بندی” دارد.

ژابی آلونسو زمانی که این بازیکن آلمانی در ژانویه اعلام کرد که فصل جاری آخرین فصل او در مرسی ساید خواهد بود، به عنوان گزینه اصلی برای جایگزینی کلوپ ظاهر شد.

با این حال، انتظار می‌رود که این بازیکن اسپانیایی پس از هدایت بایرلورکوزن به اولین قهرمانی خود در لیگ، در آلمان بماند.

بیشتر بخوانید: استیو نیکول پیشنهاد جالبی برای جایگزینی مو صلاح در لیورپول دارد

در همین حال، اسلات، فصل گذشته با فاینورد قهرمان Eredivisie شد و سبک بازی جذاب و هجومی را برای تیم روتردام به ارمغان آورد.

این مرد هلندی قبلاً یک جلسه با نمایندگان لیورپول برگزار کرده است و این واقعیت که بیشتر برنامه ریزی شده است به این معنی است که او به وضوح یک مدعی جدی است.

ممکن است هنوز پیچ و خم های زیادی در رابطه با پیگیری ما برای یک سرمربی جدید وجود داشته باشد، اما بیایید فعلا تمرکز خود را بر پیروزی در پنج بازی باقی مانده در لیگ حفظ کنیم.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/23/fabrizio-romano-jurgen-klopp-replacement-admission/ منبع: