رونالدو بهترین بازیکن فوتبال سال اروپا شد TRT Persian | akhbarfootball

علیرضا بیرانوند در این فصل بیشتر از همه بازیکنان لیگ، ستاره زمین بوده است. او امروز برای پنجمین‌بار در این فصل، این عنوان را از آن خود کرد. حسین پورحمیدی با 4 و محمد محبی، رضا شکاری و حبیب فرعباسی هم با 3 مرتبه کسب عنوان بهترین بازیکن زمین، در تعقیب او هستند. وی موفق شد از میان گرت بیل و آنتوان گریزمن دیگر نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا، این عنوان را از آن خود کند.

  • رونالدو با عقد این قرارداد، سنگین ترین قرارداد تاریخ فوتبال را امضا کرد.
  • در این سال بازی‌های فوتبال مطابق رشته های ورزشی دیگر با وقفه چند ماهه به خاطر شیوع کرونا روبرو بود…
  • به گزارش “ورزش سه”، فوتبال برزیل در ادوار مختلف تاریخ ستاره های بزرگی در خط حمله داشته و در اغلب اوقات معمولا یکی از بهترین مهاجمان جهان اهل این کشور بوده است.
  • مرگ دیه گو آرماندو مارادونا فوتبال و علاقمندان پرشمارش در سراسر جهان را در بهت و اندوه فرو برد.

«علیرضا بیرانوند» با گل نخوردن در 6 مسابقه از 7 بازی اخیر، به صدر جدول بهترین بازیکنان فصل رسیده است. ۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال از سوی مجله فور فور تو معرفی شدند. ما در تلاشیم بروزترین آمار را از پرطرفدارترین بازیکن جهان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آمار کشته های زلزله ترکیه

لیونل مسی شایسته رتبه اول از بین 10 بازیکن محبوب فوتبال در حال حاضر جهان است. فوتبال نه تنها یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های جهان است، بلکه یکی از پردرآمدترین ورزش‌های شناخته شده برای بشر مجله اخبار فوتبال می باشد. علاوه بر این، همه بازیکنان باشگاه‌ها و کشورهای نخبه از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند. در سال ۲۰۱۶ فیفا جایزهٔ بهترین بازیکن زن فیفا را جایگزین این جایزه کرد.

قرعه کشی ایران خودرو

به گزارش شریان نیوز،زلاتان ابراهیموویچ، بازیکن مشهور تیم ملی فوتبال سوئد و باشگاه آث میلان پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با استقبال کاربران رو به رو شد. زلاتان بهترین بازیکن تمام ادوار فوتبال سوئد و از بهترین مهاجمان… اسطوره فوتبال آرژانتین در طول دوران زندگی خود اظهار نظرهای جالب و جنجالی بر زبان آورد که در گزارشی به آنها می پردازیم. به گزارش ایسنا، مارادونا در سن ۶۰ سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت. خبر درگذشت مارادونا جهان فوتبال را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری این بازیکن را بهترین در تاریخ فوتبال…

از مهاجم پرتغالی منچستریونایتد به بهانه تبدیل شدن به گلزن‌ترین بازیکن جهان در حاشیه اکسپو دوبی تجلیل شد. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستر یونایتد که رابطه خوبی با پسر حاکم دوبی دارد، این روزها در شهر دوبی حضور دارد تا در نمایشگاه بین المللی اکسپو حضور پیدا کند.از… تنها چیزی که همه ی ی ساله در رتبه های بالای این لیست تغییر میکند جایگاه ثروتمندترین باشگاه هاست. لیگ فوتبال برزیل نیز در زمان حضور پله، از بهترین لیگ های دنیا با حضور ستارگان زیادی که بیشتر آنها عضو تیم ملی برزیل بودند و فاتح جام جهانی شدند، بوده است. کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن سال 2014 را از آن خود کرد. باور عموم بر این بوده که یورگن لوکادیا بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس است.

http://3dmark.ir