رونالدو به دنبال درخواست خود برای باشگاه بدون مربی است!



طبق گزارش رسانه های ایتالیایی؛ کریستیانو رونالدو از یوونتوس خواسته است تا مبلغ 19.9 میلیون یورویی را که در ابتدای شیوع بیماری کووید-19 در ایتالیا به طور مخفیانه با این باشگاه به توافق رسیده بود، پرداخت کند.

دادستان تورین و بازرسان ایتالیایی معتقدند یوونتوس گزارش های مالی خود را برای سال های 2019، 2020 و 2021 جعل کرده است. به ویژه با پنهان کردن پرداخت های خود به بازیکنان خاص. در اوج همه گیری کووید-19، یوونتوس اعلام کرد که بازیکنانش تا چهار ماه حقوق خواهند گرفت، اما ظاهراً باشگاه سه ماه حقوق آنها را پرداخت کرد و قراردادهای خصوصی با آنها امضا کرد. از جمله با کریستیانو رونالدو.

به گزارش روزنامه ایتالیایی ‘گازتا دلو اسپورت’، رونالدو از باشگاه یوونتوس خواسته تا مبلغ 19.9 میلیون یورویی که باشگاه یوونتوس با او در سال 2020 به توافق رسیده را پرداخت کند. قرارداد با باشگاه منچستریونایتد؛ او از تیمی از وکلا خواسته است تا قبل از ارائه درخواست رسمی برای این رقم، وضعیت باشگاه یوونتوس را بررسی و ترازنامه آن را بررسی کنند.

فدریکو کاروبینی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس در گفتگو با آندره آ آنیلی، رئیس مستعفی باشگاه یوونتوس در پایان آگوست 2021، درباره بدهی باشگاه به رونالدو گفت: باشگاه 19 میلیون یورو از رونالدو بدهکار است. سال قبل و 9 میلیون یورو نسبت به سال قبل. او متعلق به او است، بنابراین طلب او بدون احتساب مالیات 28 میلیون یورو است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی