زنگ خطر برای ناگل زمان; نارضایتی بازیکنان بایرن

چندین بازیکن متوجه شده اند که وقتی او در مورد لیست و بازیکنان شک دارد، سن و موقعیت آنها را در باشگاه بایرن مونیخ بر عملکرد اولویت می دهد و به این ترتیب لیست خود را انتخاب می کند. به عنوان مثال ماتیس تل در این مدت عملکرد بهتری داشت اما اریک چوپوموتینگ باتجربه در بازی با آگزبورگ در ترکیب ثابت بایرن مونیخ قرار گرفت.

رایان گراونبرش نمونه دیگری از بازیکنانی است که علیرغم عملکرد خوب، در ترکیب قرار ندارد و ناگلزمن همچنان به خرید جدید بایرن مونیخ اعتماد ندارد. این ستاره هلندی از زمان انتقال به بایرن و در تمرینات پیش فصل به بازیکنی باکیفیت و تاثیرگذار تبدیل شده است، اما به جز بازی جام حذفی، حتی یک بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و همانطور که اخیرا گفته بود، این نزدیک شدن او را ناامید کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1844847
31 سپتامبر 1401 ساعت 11:20
726

0نقطه نظر

شرایط در اردوی بایرن مونیخ چندان خوب نیست و برخی از بازیکنان از رفتار یولیان ناگلزمن شاکی هستند.

زنگ خطر برای ناگل زمان;  نارضایتی بازیکنان بایرن

به گزارش “ورش سه”، نتایج ضعیف بایرن مونیخ در بوندس لیگا و 4 بازی بدون برد، شایعاتی را در مورد مشکلاتی در رختکن این تیم و نارضایتی بازیکنان از عملکرد یولیان ناگلزمن به راه انداخته است. کیکر امروز گزارشی منتشر کرد و مدعی شد در حالی که برخی از بازیکنان از حضور در تیم بایرن مونیخ ناراضی هستند، هماهنگی تیم و روحیه بازیکنان همچنان خوب و مطلوب است. البته بازیکنان با رویکردی انتقادی به عملکرد یولیان ناگلزمن نگاه می کنند که این اولین زنگ خطر برای سرمربی جوان بایرن مونیخ است.