شانس ایتالیایی در خانه باز هم به ستاره ایرانی ضربه زد/ دلایل ورود مهدی طارمی به لیست مسابقات زمستانی اینتر

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در مطلبی تاکید کرد در حالی که مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده و از ژانویه توانسته است آزادانه با باشگاه هایی که او را برای فصل جدید آرزو می کنند مذاکره کند. که به دلایلی بازیکن ایرانی هدف اول نقل و انتقالات زمستانی، سیمونه اینزاگی خواهد بود.

این نشریه ضمن اشاره به اینکه خط حمله اینتر با 21 گل زده در 8 بازی مشکلی نداشت، به این نکته نیز اشاره کرد که با وجود درخشش خط دید، مارکو آرناوتوویچ و الکسیس سانچز به دلیل مصدومیت فرم مورد انتظار از خود را نشان ندادند. ندادن

نکته مهم این است که در بین تیم های بالای جدول، اینتر تنها تیمی است که از مهاجمان ذخیره خود چیزی نگرفت. تاثیر صفر این دو ستاره جدید که پیش از این در اینتر بازی کرده اند به گونه ای است که در طول 313 دقیقه حضورشان در زمین، نه تنها گلی به ثمر نرسانده اند، بلکه دیگر توپی را هم شلیک نکرده اند. قاب در واقع عملکرد آنها با دو ستاره ثابت خط حمله یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس توران فاصله زیادی دارد.

شانس دوباره در خانه ستاره ایرانی را می زند/دلایل ورود مهدی طارمی به لیست مسابقات زمستانی اینتر

به این ترتیب سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در ژانویه استراتژی جدیدی را اجرا کرده و دوباره وارد بازار خواهد شد. یکی از فرصت های سیمونه جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو است که در ماه آگوست به میلان نزدیک بود. علاوه بر این، این بازیکن 31 ساله ایرانی یکی از بازیکنان علاقه مند به اینتر در تابستان گذشته بود.

طارمی با توجه به ویژگی ها و تجربه بین المللی خود توانایی تطبیق با انواع بازی ها را خواهد داشت و به همین دلیل در لیست بازیکنان محبوب اینتر و بسیاری از باشگاه های برتر قرار دارد. البته یکی دیگر از ویژگی های طارمی این است که قرارداد او در دی ماه آینده به پایان می رسد و هرگز تمدید نشده است. پورتو در تابستان امسال توانست از انتقال طارمی که به حضور او در لیگ قهرمانان اروپا نیز مرتبط است، جلوگیری کند. در زمستان اگر پورتو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، می تواند مانع جدایی مجدد طارمی شود.

البته روزنامه گازتا اشاره کرد که اگر اینتر نتواند طارمی را جذب کند، می‌تواند آرماندو بروخا، مهاجم آلبانیایی چلسی را نیز انتخاب کند که پس از مدت‌ها مصدومیت به آبی‌های لندن بازگشت و علاقه‌مند به جذب اینتر است. هلند.

بیشتر بخوانید: تلخ و غمگین; آخرین ستاره باقی مانده فوتبال ایران!

مهدی طارمی

سرویس اخبار فوتبال خارجی