قلانوی به مدافعان نکونام پاداش داد!


سرویس خبر شماره: 1971600
18 اکتبر 1402 در 8:32 ق.ظ.
280

0نقطه نظر

استقلال در ترکیب جدید تیم ملی چهار بازیکن دارد که به جز مهرداد محمدی بقیه مدافع هستند.

قلانوی به مدافعان نکونام پاداش داد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت سیدحسین حسینی به تیم ملی پس از 450 دقیقه موفق در مسابقات لیگ برتر که تنها یک بار دروازه خود را باز دید، نشان از اعتماد امیر به کبودی های دروازه بان دارد. در اردوی قبلی سیدحسین حسینی به تیم ملی دعوت نشد و شاید این ذهنیت متولد شد که سرمربی استقلال هیچ نظری روی دروازه بانی ندارد، بلکه روی قالانیوی است که بر اساس دعوت از بازیکنان آماده و با تجربه است. و با در نظر گرفتن این دو عامل دوباره حسینی را به تیم دعوت کرد. ملی دعوت کرد و به نظر می رسد دروازه بان استقلال با توجه به عملکرد خود در 5 بازی اخیر تیم المپیک را در بازی های آسیایی همراهی کرد تا جام ملت های آسیا همچنان در اردوی تیم ملی بماند.

1938280

یکی دیگر از بازیکنان دعوت شده از سوی دفاع استقلال به تیم ملی، صالح حردانی است. البته صالح در بازی با مس رفسنجان در ترکیب اصلی نبود و یاماگا به جای او در دفاع راست بازی کرد اما دعوت از حردانی ربطی به آخرین بازی استقلال و این بازیکن در گذشته ندارد. در مسابقات استقلال هر بار که در پست دفاع راست بازی می کرد نمره قبولی می گرفت.

1938281

روزبه چشمی را نیز باید یکی دیگر از عناصر دفاعی دعوت شده به تیم ملی دانست. بازیکنی که برای هر مربی نعمت بزرگی محسوب می شود زیرا توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و دفاع مرکزی را دارد. نکونام پیش از این در پست دفاع میانی از چاسمی استفاده کرده و قلعه نویی نیز برای دو پست به این بازیکن تکیه کرده است.

1938282

در حلقه مدافعان استقلال باید محمدحسین مرادمند ظاهر شود. این بازیکن در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشت اما در اردوی جدید حضور ندارد. با این حال انتظار داریم امیرقلانویی همچنان نظر مساعدی نسبت به این بازیکن داشته باشد و از حضور مرادمند در اردوهای بعدی بهره مند شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی