عربستان و استرالیا در رویای بزرگ ایران شریک هستند


سرویس خبر شماره: 1855810
6 دسامبر 1401 ساعت 08:05
1.4K |

0نقطه نظر

جام ملت های آسیا همیشه غیرقابل پیش بینی و نوسان است

با نتایج دیروز عربستان و استرالیا به ایران پیوستند که برای نهایی شدن صعود به مرحله حذفی منتظر بازی پایانی دور گروهی هستند. آنها رویای بزرگی دارند که البته استرس نفس گیر را نیز به همراه دارد. قطر تنها تیم آسیایی است که با دو شکست در دو بازی ابتدایی حذف خود را قطعی کرد و آخرین بازی دور گروهی برای آنها فقط تشریفاتی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هواداران عربستانی پس از مهم ترین پیروزی تیم ملی کشورشان در عرصه جهانی، با انتشار نوشته های جالبی در فضای مجازی و اطراف ورزشگاه نوشتند “مسی کجاست؟” رایج ترین عبارت بود. در بازی دوم مقابل لهستان فکر می کردند برد بازی قبل تکرار می شود لواندوفسکی کجایی؟ نیز به آن اضافه شده است. در اواخر بازی اما مجبور شدند این بخش را پوشش دهند زیرا رابرت و یارانش موفق شدند با دو گل شاگردان رنارد را شکست دهند و 4 امتیاز کسب کنند.

جالب اینجاست که برخی از هواداران عربستانی که برای تماشای بازی با لهستان به ورزشگاه آمده بودند، جام قهرمانی را نیز با خود به همراه آوردند که در نوع خود جالب بود. با باخت در بازی امروز، صعود تاریخی به مرحله حذفی سخت شده است و باید دید عربستانی ها برای رویارویی با مکزیک در بازی پایانی دور گروهی چه برنامه ای خواهند داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عربستان در دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 دست به کار بزرگی زد و موفق شد با نتیجه 2 بر یک آرژانتین را شکست دهد. افراد کمی این پیروزی غیرمنتظره را پیش بینی می کردند و در پی تحقق آن، شاهد رویاهای بزرگ هواداران عربستانی و تشویق آنها برای هواداران آرژانتینی بودیم. استرالیا در همان روز با نتیجه 4 بر یک مغلوب فرانسه شد اما در دور دوم وضعیت این دو تیم آسیایی برعکس شد.

استرالیا دیگر نماینده فوتبال آسیا بود که روز شنبه دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی را برگزار کرد. این تیم توانست با برتری یک بر صفر مقابل تونس شانس صعود خود را بازگرداند و بر حس و هیجان بازی پایانی دور گروهی بیفزاید. البته این نوسان شدید نتایج (ایران: یک باخت، یک برد)، (عربستان: یک برد، یک باخت)، (استرالیا: یک باخت، یک برد) اکثر تیم های آسیایی، پیشرفت را برای آنها دشوار کرده است. . یا نه من نمی توانم با اطمینان صحبت کنم.

با شکست مقابل لهستان، رویاهای بزرگ سعودی ها به خطر افتاد. آنها پس از دور دوم مرحله گروهی به مقام سوم سقوط کردند.

عربستان و استرالیا در رویای بزرگ ایران شریک هستند