علاقه توخل به اوبا چلسی تسلیم نمیشه


سرویس خبر شماره: 1837654
20 مرداد 1401 ساعت 11:28 |
868

0نقطه نظر

توماس توخل، سرمربی چلسی از سران این باشگاه خواسته تا برای جذب پیر امریک اوبامیانگ دست به هر کاری بزنند.

به گزارش “ورش سه”، مدیران چلسی در حال تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر توخل برای تقویت این تیم در فصل آینده هستند که یکی از این بازیکنان اوبامیانگ است.
چلسی دو مهاجم خود از جمله تیمو ورنر و روملو لوکاکو را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داد که به توخل تمایل جدی برای جذب یک مهاجم نوک به عنوان جایگزین این دو بازیکن داد.
اگرچه آنها قبلاً موفق شده اند رحیم استرلینگ را از منچسترسیتی به خدمت بگیرند، اما سرمربی آلمانی به ویژه به سبک بازی اوبا علاقه دارد و امیدوار است بتواند او را برای بازگشت به لیگ برتر متقاعد کند.

این دو پیش از این در بروسیا دورتموند با هم کار می کردند و این مهاجم فعلی بارسلونا زیر نظر سرمربی آلمانی عملکرد خوبی داشته است و همین امر امیدها را برای مدیران چلسی برای تکرار این همکاری موفق افزایش داده است.
روزنامه اسپورت مدعی شد سران چلسی مذاکراتی را با سران بارسا برای جذب این بازیکن آغاز کرده اند و با توجه به شرایط مالی این باشگاه قصد دارند این باشگاه را برای رسیدن به هدف خود تحت فشار قرار دهند.
با این حال، این روزنامه نزدیک به بارسا گزارش می دهد که مدیران باشگاه در حال حاضر تصمیمی برای فروش اوبامیانگ که فصل گذشته در نیوکمپ عملکرد خوبی داشت، ندارند و ترجیح آنها انتقال ممفیس دپای به باشگاه دیگری است. برای ادامه این وضعیت ممکن است آنها را مجبور به فروش این مهاجم اهل گابن کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی