فرار 20 قدمی حسینی گلی نداشت (تصویر)

مهاجم نوک پیکان در آستانه زدن اولین گل مقابل ملوان قرار داشت اما این اتفاق برای او رخ نداد.


سرویس خبر شماره: 1838309
آگوست 23, 1401 @ 6:19 ب.ظ
12 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

این مهاجم که دو سال پیش زیر نظر سید مجتبی حسینی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در نفت مسجد سلیمان 8 گل به ثمر رساند، پس از حضور در فصل گذشته عمدتاً به عنوان یار تعویضی برای فولاد خوزستان و به ثمر رساندن یک گل، امیدوار است با پیکان به میدان برود. در دوره آقای گلی دوباره و فرصت های بیشتری دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان توانست اولین بازی فصل را مقابل ملوان انزلی با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد که حملات زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و می توانست مانند ساسان روی شوت بازیکنان گل های بعدی را به ثمر برساند. حسینی برایشان نیفتاد.

مهاجم 23 ساله پیکان که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوسته بود در دیدار مقابل ملوان انزلی انگیزه زیادی برای شروع فصل با گل داشت اما دو ضربه خطرناک او توسط دروازه بان حریف مهار شد و او این کار را انجام نداد. تا زمانی که پیکان گل دوم را به ثمر نرساند، این فرصت وجود ندارد.

ساسان حسینی که در بازی های تدارکاتی سطح بالایی از آمادگی خود را نشان داد و بهترین گلزن پیکان بود، در بازی با ملوان انزلی با دوندگی سریع 20 قدمی تک به تک شد اما ضربه آخر این بازیکن با واکنش همراه بود. زیبا مهاجم حریف در ترکیب قرار گرفت تا مهاجم خودروسازان گل نخورد.