لوکاکو: من در یکی از این 2 باشگاه بازنشسته خواهم شد

گفتگو با مدیران چلسی:من در حال حاضر به 6 ماه باقی مانده از قراردادم با اینتر فکر می کنم. می خواهم ثابت کنم که بازیکن موثری هستم و به ماه های گذشته برسم، سپس با چلسی صحبت خواهم کرد. “من دوست دارم در اینتر بمانم. اما باید دید مقامات چلسی چه فکری می کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

روملو لوکاکو در فکر بازنشستگی در اینتر یا اندرلخت بلژیک است. او تمایلی به بازگشت به چلسی ندارد.

لوکاکو: من در یکی از این 2 باشگاه بازنشسته خواهم شد

1787368
او کاملاً برای جام جهانی آماده نبود و در هیچ یک از سه بازی مرحله گروهی تیم ملی بلژیک در فهرست ثابت تیم قرار نگرفت. شایعه شده بود که او آماده حضور در ترکیب روبرتو مارتینز برای مرحله یک هشتم نهایی است، اما خروج بلژیک از مرحله گروهی این فرصت را از او سلب کرد. لوکاکو خیلی زودتر از حد انتظار به تمرینات اینتر بازگشته و خود را برای بازی های آینده آماده می کند.

1756282

لوکاکو علاقه ای به بازگشت به چلسی ندارد و می خواهد در اینتر بماند. لوکاکو گفت:می‌دانی من چه می‌خواهم. حالا می‌خواهم هر کاری که لازم است برای کمک به اینتر انجام دهم. می‌خواهم گل بزنم و به اینتر کمک کنم بازی‌هایشان را ببرند و بعد خواهیم دید. بازنشستگی به اینتر؟ بله، می‌خواهم با اینتر خداحافظی کنم. فوتبال در اینتر است، البته من هم دوست دارم به اندرلخت بازگردم. من در حال حاضر در اینتر هستم و می خواهم اینجا بمانم، اما بازنشستگی خود را در اندرلخت نیز در نظر دارم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روملو لوکاکو از آن زمان به آنجا بازگشته است اینتر او که در ابتدای فصل قرضی بود، نتوانست استعداد سال گذشته خود را تجدید کند و با مصدومیت های متعددی مواجه شد.
این مصدومیت به قدری برای او دردسرساز شده که از ابتدای فصل 2022-2023 تنها 5 بازی در ترکیب حضور داشته است. اینتر به میدان رفت و همین موضوع باعث ناراحتی سران و کادر فنی این تیم شد.


سرویس خبر شماره: 1862511
12 ژانویه 1401 @ 3:35 بعد از ظهر
2.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

من نمی خواهم به چلسی برگردم