ماموریت ویژه ساپینتو برای یک بازیکن در بازی با بین النهرین

سرمربی استقلال در روزهای اخیر چندین بار در این خصوص با روزبه چشمی صحبت کرده و در خصوص توانایی های محمد خدابنده لو و امین پورعلی و به خصوص وسلی گومز هافبک های تیم سیرجانی تذکرات لازم را به روزبه چشمی داده است.

کرجی هافبک دفاعی استقلال مجبور است با درگیر شدن در محوطه بیرونی 18 قدم، نقشه هافبک های سیرجان را در بازی سیرجان خراب کند. بنابراین. کی روش استنلی، رضا شکاری یا اجازه دهید اریک بایناما صاحب توپ شود.

ساپینتو به چشمی سپرد تا شرایطی را فراهم کند تا به محض ورود توپ به یک سوم میانی زمین با حفظ فاصله بین خود و مدافعان استقلال، ترکیبات دو سه عقب را هدف قرار دهد.تیم گل گهر و مانع از توپ از ارسال به بازیکنان مهاجم آن تیم. .

روزبه چشمی به عنوان یکی از باتجربه ترین بازیکنان حال حاضر آبی پوشان تهرانی یکی از چهره های مورد اعتماد سرمربی پرتغالی استقلال محسوب می شود. این بازیکن که در بازی با مراکش در جام جهانی 2018 90 دقیقه به میدان رفت و یکی از مسن ترین استقلالی های این تیم به حساب می آید، مسئولیت ارتباط هافبک های تیم گل گهر سیرجان با مهاجمان این تیم را در طول دوران برعهده دارد. دیدار مقابل گل گهر سیرجان

چشمی از نیمه دوم دیدار با ملوان در پست مدافع میانی استقلال بازی نکرد و در عوض با بازگشت به پست تخصصی خود، همیشه فوتبال مورد نظر سرمربی – سرپرست این تیم را به نمایش گذاشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال