مشکل چلسی پوچتینو نیست! | تمرین سوم


سرویس خبر شماره: 2001725
23 فوریه 1402 در 9:58 ب.ظ.
398

0نقطه نظر

سسک فابرگاس:

سسک فابرگاس اسطوره چلسی می گوید این تیم هیچ مشکلی با سرمربی ندارد.

مشکل چلسی پوچتینو نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در یکی از بدترین عملکردهای سال های اخیر خود در رده یازدهم لیگ برتر قرار گرفت. اگرچه این تیم به فینال جام حذفی رسیده است، اما مائوریتزیو پوچتینو برای اخراج تحت فشار است.
با این حال، سسک فابرگاس ستاره سابق چلسی که از سال 2014 تا 2019 پنج سال موفق را در این باشگاه گذراند، در مصاحبه ای با بی بی سی گفت که تیم سابقش نباید پوچتینو را اخراج کند.چلسی بدون توجه به هر چیزی به نتیجه نیاز دارد. این ماهیت این باشگاه است. آنها امروز هم همین را می خواهند و دلیل فشار روی تیم است. این تیم مدیون تاریخ 30 سال اخیر و هوادارانش است. باشگاه و مسئولیت به نظر من پوچتینو مربی خوبی است اما مصدومیت ها اجازه نداده اند که تیم اصلی خودش را مشخص کند و تیم نتوانست فرم خوب خود را بازیابد و این نتایج عمدتا به این دلیل است.

1990235

نباید فراموش کنیم که این تیم قدرت بدنی و سرعتی دارد. آنها در این فصل کیفیت بسیار خوبی از خود نشان داده اند، از نظر تاکتیکی مشکلی ندارند. فکر می کنم مشکل اصلی این تیم این است که بازیکنان مناسبی برای پست های مناسب در این تیم پیدا نشده اند. آنها باید کمی صبور باشند و به مربی فرصت بدهند.”

مجله اخبار فوتبال خارجی