مطمئنم امباپه فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد

جوزپ پدرول، کارشناس تلویزیون الچرینگیتو همیشه تاکید کرده است که امباپه تابستان آینده قطعا راهی رئال مادرید خواهد شد و او حتی اخیرا پس از مصاحبه فرانسوی این ستاره، نظر خود را تغییر نداده است. او گفت: “امباپه فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد، مطمئنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

“اگر تصمیمی می گرفتم، آن را اعلام می کردم. هنوز انتخابی نکرده ام و همه این را می دانند. عناصر و پارامترهای جدیدی وجود دارد که به آنها فکر می کنم. نمی خواهم اشتباه کنم.” او اعلام می کند. خبرنگاران بعد از بازی “من همیشه صریح بوده ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم. می خواهم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم، اما تصمیم گیری در این مورد آسان نیست.”

مصاحبه کیلیان امباپه هواداران رئال مادرید را به شدت نگران کرده است و حالا خیلی ها معتقدند با توجه به صحبت های ستاره فرانسوی، بعید نیست که او در نهایت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند.ژرمن، به خصوص که قطری ها قطعا این فرانسوی را حفظ خواهند کرد. ستاره تمام تلاشش را خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه نویسنده دو گل و سه پاس گل در پیروزی 5-1 پاری سن ژرمن مقابل لوریان در هفته سی ام لیگ قهرمانان فرانسه پس از این بازی از آینده حرفه ای خود صحبت کرد. . قرارداد فعلی ستاره فرانسوی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و شایعه شده که او به رئال مادرید خواهد پیوست.

جوزپ پدرول، کارشناس الچرینگیتو اشاره کرد که کیلیان امباپه فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1818626 |
19 فروردين 1401 ساعت 14:44 |
2,671 امتیاز خبر|

5نظرات

جوزف پدرول: