منچستریونایتد حتی در صورت ماندن داوید دخیا به دنبال جذب یک دروازه بان جدید است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

این بازیکن اسپانیایی هنوز هم ضربات بلند را ترجیح می دهد تا زوایای پاس برای دفاع کناری و همچنان در مورد حملات گسترده حریف ضعیف است زیرا ترجیح می دهد روی خط بماند.

بازیکنان یونایتد خسته به نظر می رسیدند و با توجه به تلاش های اواسط هفته آنها در اسپانیا در لیگ اروپا این طبیعی بود.

DDG در برابر فولام در فرم خوبی بود

قرارداد شماره 1 یونایتد قرار است در پایان فصل به پایان برسد و باشگاه حاضر نیست بند تمدید یک ساله را اجرا کند زیرا نمی‌خواهد بازیکن اسپانیایی به همان دستمزد ادامه دهد.

حتی اگر DDG بماند، دروازه‌بان جدیدی وارد می‌شود

او در مجموع 5 سیو مهم انجام داد و همچنین بازی را با دقت 91 درصد به پایان رساند. علیرغم نمایش چشمگیر، این فصل بار دیگر ناتوانی او در کنار آمدن با تاکتیک های مدرن را مورد توجه قرار داده است.

از جمله گزینه های احتمالی که در حال حاضر مورد توجه باشگاه قرار گرفته اند، دیوید رایا از برنتفورد و دیوگو کاستا از پورتو هستند. بودجه تعیین می کند که آیا یونایتد می تواند پیش از فصل آینده به دنبال دروازه بان جدید باشد یا خیر.


منچستریونایتد مجبور شد یک بار دیگر از یک گل به ثمر برگردد، اما در نهایت در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل فولام روز یکشنبه در اولدترافورد با نتیجه 3-1 پیروز شد.

اما من همچنین فکر می‌کنم که آنها احتمالاً به دنبال دروازه‌بانی طولانی‌مدت خواهند بود که شاید بتواند جانشین دخیا شود و ۵ تا ۱۰ سال در اولدترافورد کار کند.»


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 3 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بی نظیری از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از مسابقه بزرگ و در طول پنجره نقل و انتقالات!

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، مجموعه‌ای انحصاری مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

فکر می‌کنم او در منچستریونایتد خواهد ماند، زیرا فکر می‌کنم آنها به او پیشنهاد خواهند داد.

تا دقیقه 70، تیم میهمان به نظر می رسید که کنترل کامل بازی را در اختیار داشته باشد و الکساندر میتروویچ با برتری شایسته آنها، تیم بهتری بود.

ادعای ضربدری او جنبه دیگری است که در آن به شدت کمبود دارد و به جرات می توان گفت که اریک تن هاگ برای اجرای کامل سبک پرپرسینگ خود به یک دروازه بان مدرن نیاز دارد.

در نهایت، کوتاجرز سر خود را از دست داد و سه کارت قرمز، از جمله یک کارت برای سرمربی، به این معنی بود که شیاطین سرخ به مسابقه بازگشتند و آنها سه گل به ثمر رساندند تا مطمئن شوند که یک بار دیگر از ومبلی بازدید می کنند.

هم باشگاه و هم دخیا در حال حاضر در مرحله توافق برای یک قرارداد جدید اما با شرایط بسیار پایین تر هستند و همانطور که استیو بیتس، روزنامه نگار به این موضوع اشاره کرد. Givemesport، یونایتد جستجوی خود را برای یک دروازه بان جدید رها نمی کند حتی در صورت توافق.


https://thepeoplesperson.com/2023/03/20/manchester-united-will-look-to-bring-in-a-new-goalkeeper-even-if-david-de-gea-stays-261509/ منبع:


اما بازیکنان دارند از داوید دخیا تشکر می کنم که آنها را در تساوی نگه داشت زیرا او با چند سیو بسیار مهم از جمله یک سیو خیره کننده برای رد گل دوم صربستانی به دست آورد.