منچستریونایتد نمی خواهد اشتباه مویسس کایسهدو را تکرار کند و به امضای اسکار زامبرانو چشم دوخته است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


فرم منچستریونایتد در این فصل بیشتر به دلیل مصدومیت های متعددی که توسط پرسنل کلیدی دریافت شده اند، آسیب دیده است و اریک تن هاگ، سرمربی تیم، به سختی توانایی انتخاب قوی ترین ترکیب خود را داشته است.

خط هافبک منبع اصلی حیرت و حیرت همه بازیکنان بزرگی مانند کازمیرو، کریستین اریکسن و خرید جدید میسون مانت بوده است که همگی از مصدومیت های طولانی مدت رنج می برند.

غیبت این برزیلی با ورود سوفیان امرابات در روز مهلت زمانی که نتوانست جای خالی او را پر کند به شدت احساس شد.

فوق ستاره سابق رئال مادرید به بازگشت نزدیک است و جالب است که ببینیم کدام نسخه از این بازیکن وارد زمین می شود – ویرانگر فصل گذشته هافبک یا کسی که در اوایل این فصل تلاش کرد به عقب برگردد.

مشکلات خط میانی

تاکتیک‌های سرمربی در تلاش برای پس گرفتن مالکیت بالاتر از زمین نیز کمکی به مسائل نمی‌کند و با توجه به سن بازیکن برزیلی، محافظت موثر از چهار دفاع بدون هیچ گونه حمایتی برای او دشوار شده است.

INEOS که قرار است مسئولیت امور ورزشی باشگاه را بر عهده بگیرد، از مقدار پولی که به قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا پرتاب می شود، چندان خوشحال نیست تا او را متقاعد کند که به اولدترافورد بیاید.

احساس فزاینده ای وجود دارد که دوران او در منچستر ممکن است به زودی به پایان برسد، احتمالاً تابستان آینده با باشگاه های عربستانی به دنبال امضای او.

یونایتد یک جایگزین در ذهن دارد – اسکار زامبرانو از LDU Quito که “Moises Caicedo بعدی” لقب گرفته است.

و شیاطین سرخ نمی خواهند اشتباه قبلی خود را تکرار کنند، زمانی که تصمیم گرفتند کایسدو را به خدمت نگیرند و او در عوض به برایتون اند هاو آلبیون پیوست و در آنجا به اندازه کافی تحت تاثیر قرار گرفت و با مبلغ هشت رقمی به چلسی رفت.

یونایتد تنها تیمی نیست که به دنبال امضای او است و ال فوتبولرو گزارش می دهد که لوتون تاون و مرغ های دریایی در رقابت هستند در حالی که فابریزیو رومانو نام بورنموث را به لیست اضافه کرده است.

برایتون به خاطر معاملاتش برای جواهرات کمتر شناخته شده آمریکای جنوبی شناخته شده است و قرمزها نباید اجازه دهند این بار یک راهپیمایی بدزدند.

این بار در مورد اسکار زامبرانو، هافبک اکوادوری صحبت خواهیم کرد که آینده بزرگی در پیش دارد.

نژاد زامبرانو

اگرچه در ماه‌های اخیر ما از احتمال جذب بازیکن فعلی لیگ ورزشی دانشگاهی به لوتون تاون لیگ برتر گزارش داده‌ایم، اما پس از باز شدن بازار نقل و انتقالات زمستانی، دو باشگاه علاقه‌مند دیگر ظاهر شدند – منچستریونایتد و برایتون اند هوو آلبیون.

شایان ذکر است که منچستریونایتد نمی‌خواهد همان اشتباهی را که با از دست دادن فرصت جذب مویس کایسدو مرتکب شد، تکرار کند.

این نشریه آمریکای جنوبی در گزارش خود نوشت: “در واقع، در باشگاه منچستر، آنها اسکار زامبرانو را “Moisés Caicedo” جدید می نامند، زیرا هم در ویژگی ها و هم در سبک بازی آنها شباهت دارند.

این هافبک دفاعی 19 ساله 45 بازی در تمامی رقابت ها با لوس مرنگس انجام داده است، یک گل زده و یک پاس گل داده است.

ارزش فعلی او در بازار 3 میلیون یورو است ترانسفرمارکت و اینها انواع معاملاتی است که یونایتد باید تلاش کند و آنها را بهبود بخشد. آنها در زمانی که سر الکس فرگوسن مسئولیت آن را برعهده داشت، استاد چنین معاملاتی بودند.



https://thepeoplesperson.com/2024/01/04/manchester-united-do-not-want-to-repeat-moises-caicedo-mistake-eyeing-oscar-zambranos-signature-273894/ منبع: