منچستر یونایتد تاریخ شروع بازی جیسون ویلکاکس را مشخص کرد زیرا باشگاه در انتصاب او قرار می گیرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


گفته می شود منچستریونایتد در حال پیشروی در مذاکرات برای انتصاب جیسون ویلکاکس از ساوتهمپتون است و حتی یک تاریخ شروع برای او تعیین کرده است.

سر جیم راتکلیف و INEOS پس از تکمیل سرمایه‌گذاری جزئی 27.7 درصدی خود در یونایتد، حسابرسی کامل باشگاه را برای شناسایی مناطق بهبود یافته انجام داده‌اند. در موارد متعدد، رتکلیف تاکید کرده است که می‌خواهد “بهترین افراد کلاس” را به اولدترافورد بیاورد، زیرا او به دنبال بازگرداندن یونایتد به افتخارات گذشته خود است.

پیش از این، یونایتد خدمات عمر برادا را که قرار است مدیر اجرایی بعدی باشگاه و جانشین بلندمدت ریچارد آرنولد شود، تضمین کرده است. شیاطین سرخ همچنین همچنان در حال مذاکره با نیوکاسل و ساوتهمپتون برای دن اشورث و ویلکاکس هستند.

اشورث و ویلکاکس به ترتیب نقش مدیر ورزشی و مدیر فنی را بر عهده خواهند گرفت. نیوکاسل و ساوتهمپتون که ظاهراً از رویکرد یونایتد برای مدیران خود خشمگین شده‌اند، در پاشنه‌های خود غوطه‌ور شده‌اند و از قهرمان 20 بار انگلیس پول بیشتری برای دریافت غرامت می‌خواهند.

در اوایل این ماه، گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، حاکی از آن بود که یونایتد به طور رسمی به ساوتهمپتون مراجعه کرده تا علاقه خود را به ویلکاکس اعلام کند. این باشگاه معادل یک سال دستمزد این بازیکن 53 ساله را به قدیس ها پیشنهاد داد که INEOS معتقد است با بند خرید موجود در قرارداد او مطابقت دارد. این پیشنهاد توسط لباس قهرمانی شکست خورد.

ویلکاکس در تلاش برای انتقال به اولدترافورد و پیوستن به پروژه سر جیم رتکلیف، از سمت خود در استادیوم سنت مری استعفا داد. با این حال، یونایتد ممکن است مجبور شود 12 ماه قبل از انتصاب رسمی ویلکاکس در حالی که او یک دوره مرخصی باغبانی را سپری می کند، صبر کند.

راسل مارتین، سرمربی ساوتهمپتون اخیراً فاش کرد که با وجود کشمکش بین دو باشگاه، قاطعانه انتظار دارد که ویلکاکس به یونایتد بپیوندد.

پس از جدایی جان مورتاگ، همچنین نقل شد که رتکلیف و همکارانش مشتاق هستند تا به دنبال وینگر سابق بلکبرن بیشتر شوند زیرا آنها می خواهند که او درست در زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی در محل حضور داشته باشد.

به گفته United Muppetiers، یک منبع معتبر و قابل اعتماد اطلاعات آنلاین در مورد تیم اریک تن هاگ، INEOS در حال پیشرفت خوبی در معامله برای آوردن Wilcox است و خوش‌بینی وجود دارد که او می‌تواند خیلی زود در یونایتد شروع کند.

پاسخ: ویلکاکس، درک من از شرایط اکنون این است که او در حال تکمیل برخی چیزها با ساوتهمپتون است.

گفت‌وگوها به آرامی پیش رفته است و آنها مطمئن هستند که به یک توافق غرامت دست می‌یابند که به او اجازه می‌دهد در آینده نزدیک، احتمالاً در اوایل ماه آینده، آغاز شود.»

متقاعد کردن ساوتهمپتون به اجازه دادن به ویلکوکس برای دور زدن دوره اعلان خود و شروع فوری کار در یونایتد، نشان دهنده پیروزی قابل توجهی برای رتکلیف و INEOS خواهد بود زیرا آنها قصد دارند حکومت خود را در باشگاه آغاز کنند. نشانه‌ها بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسند و به نظر می‌رسد که فقط زمان زیادی است که ویلکاکس به عنوان مدیر فنی جدید یونایتد منصوب شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/10/man-united-set-starting-date-for-jason-wilcox-as-club-closes-in-on-his-appointment-278687/ منبع: