هافبک استقلال حاضر به بازی مقابل شمس آذر نشد!



استقلالی ها عصر جمعه میزبان بازی برگشت خود مقابل شمس آذر هستند که در زمان بازی این دو تیم اتفاقات عجیبی در کمپ آبی پوشان پایتخت افتاد و بدون نظارت جدی جواد نکونام شرایط کاملا متشنج بود.

این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و متن کار سیر خاصی نداشت اما اتفاق اصلی، اتفاقاتی بود که چند ساعت مانده به شروع مسابقه رخ داد. دیدار رفت دو تیم استقلال و شمس آذر پنجشنبه ۲۰ آبان برگزار شد، روزی که تعطیل رسمی نبود و ساختار اداری کشور تا ظهر کار می کرد.

صبح پنجشنبه تعدادی از بازیکنان استقلال پیامک واریز وجه دریافت کردند که این پیامک برای چند بازیکن وارد نشد و یکی از آنها آرش رضوند بود. بازیکنی که پس از واریز نشدن پول به حسابش در اردوی استقلال این بحث را مطرح کرد که به دلیل مشکلاتی پرداخت پولش از سوی باشگاه به تعویق افتاد و این سوال هافبک استقلال را مطرح کرد. این روزها خیلی عصبانی بود، تا حدی که به شدت ناراحت بود، اصلاً تمرکزی برای مسابقه نداشت و به شدت آشفته بود.

وقتی موضوع به گوش جواد نکونام رسید، او از این اتفاق بسیار ناراحت شد، اما راه حل را در آرام کردن فضا می دید. به همین دلیل شخصا با رضاوند صحبت کرد تا بدون توجه به این مشکل فوتبال بازی کند و مطمئن باشید در کمتر از 72 ساعت مشکل برطرف می شود. رضوند هم پای صحبت های نکونام نشست و یک جنجال بزرگ در اردوی استقلال حل شد.

بیشتر بخوانید: درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال در اینستاگرام



سرویس داخلی اخبار فوتبال