همبازی سابق طارمی; بهترین بازیکن جوان پرتغال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویتنیا ستاره جوانی که فصل گذشته در خط میانی پورتو بازی می کرد و با مهدی طارمی همبازی بود، به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ پرتغال انتخاب شد. ویتینا با رای رسمی کاپیتان ها و سرمربیان حاضر در لیگ پرتغال به عنوان اولین بازیکن جوان لیگ انتخاب شد.

ویتینیا، هم تیمی فصل گذشته مهدی طارمی در پورتو که به تازگی به پاری سن ژرمن پیوسته بود، به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل قهرمانی پرتغال انتخاب شد.

ستاره جوان فصل آینده پاری سن ژرمن و فصل گذشته برای پورتو ادامه داد: بدون موفقیت های پورتو در فصل گذشته، قهرمانی در لیگ و جام حذفی پرتغال، امروز چنین جایزه ای را نمی بردم. از این بابت خیلی خوشحالم. رسیدن به اینجا یکی از آرزوهای من است. حالا این یک واقعیت بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویتینیا تابستان امسال پورتو را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. اولین جوان فصل گذشته لیگ پرتغال فصل آینده در پاریس بازی خواهد کرد. سران پاری سن ژرمن بر این باورند که با خرید ویتینیا سرمایه گذاری طولانی مدت اما سودآوری انجام داده اند و دنیای فوتبال او را به عنوان یکی از ستاره های بزرگ خود در آینده خواهد شناخت.

ویتینیا پس از انتخاب بهترین بازیکن جوان پرتغالی فصل در ویدئویی در این باره صحبت کرد و گفت: می خواهم از کاپیتان تیم ها و مربیانی که به من رای دادند تشکر کنم، این جایزه ای است که برای همیشه ماندگار خواهد بود. یک زندگی.» من از آن لذت خواهم برد. همچنین می‌خواهم از هم تیمی‌هایم و کادر فنی پورتو تشکر کنم که از من به بهترین شکل ممکن استفاده کردند.»


سرویس خبر شماره: 1832243
15 جولای 1401 ساعت 00:00
409 امتیاز خبر

0نقطه نظر