هیجان انگیزترین بخش فوتبال جهان اینجاست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته ای که بایرن مونیخ با 3 گل مغلوب لایپزیگ شد، بروسیا دورتموند توانست با 3 گل آگزبورگ را شکست دهد و باواریایی ها را در صدر جدول بوندس لیگا پشت سر بگذارد.

با این حال، پس از سقوط هرتابرلین در دسته پایین، اکنون چهار تیم آگزبورگ، اشتوتگارت، بوخوم و شالکه آنها رقابتی بسیار حساس و نفس گیر دارند تا در هفته پایانی سقوط نکنند.

علاوه بر این، در دسته برتر فوتبال آلمان، رقابت بسیار بالا و هیجان انگیز است. پس از صعود دارمشتات به بوندسلیگا، رقابت اصلی اکنون دو تیم هامبورگ و هایدنهایم را مقابل هم قرار می دهد و باید دید کدام یک جواز حضور در لیگ برتر فوتبال آلمان را دریافت می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1940111
06 ژوئن 1402 ساعت 04:00
446 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تعیین قهرمان، تیم های سقوط کرده و صعود آلمان

فوتبال آلمان به مرحله نهایی خود رسیده است که عنوان تیم قهرمان، تیم های سقوط کرده و همچنین تیم صعود کننده در روز شنبه 6 ژوئن مشخص می شود.

هیجان انگیزترین بخش فوتبال جهان اینجاست!

حالا همه چیز در دست شاگردان ادین ترزیچ در دورتموند است. آنها پس از سال ها دوری از این عنوان به دنبال قهرمانی در لیگ هستند و در هفته پایانی به مصاف ماینتس خواهند رفت. از طرفی بایرن تمام امید خود را به نتیجه ماینتس مقابل دورتموند بسته بود تا با غلبه بر کلن به قهرمانی دیدنی در بوندسلیگا دست یابد.

همچنین دو تیم یونیون برلین و فرایبورگ با 59 امتیاز رقابت سختی برای کسب آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند. یونیون در خانه میزبان وردربرمن است و فرایبورگ در خارج از خانه به مصاف آینتراخت می رود.

در فصل جاری شاهد جدال دو ستاره دورتموند و بایرن یعنی جولیان برانت و جمال موسیالا بوده ایم. بازیکنانی که فصل فوق العاده ای از نظر گلزنی و خلق گل داشته اند و جزو بهترین های بوندسلیگا هستند. دو بازیکنی که در تیم ملی آلمان با هم هستند اما رقابت ویژه ای در سطح باشگاهی دارند و باید دید کدام یک از آنها موفق به کسب جام قهرمانی می شوند.

1878211