واکنش تند باشگاه استقلال به اعلامیه پرسپولیس با ذوق افشاگری؛ افکار عمومی را گمراه نکنید، ما این پول را فراموش نکرده ایم!



باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس که استقلال را در نگاه آبی ها به تمسخر می گیرد، بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

متأسفانه باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نادر به جای پاسخگویی و اطمینان دادن به هواداران خود از چالش‌های پیش روی کسب مجوز حرفه‌ای، به باشگاه استقلال طعنه زد.
باشگاه استقلال از وزارت محترم ورزش و جوانان و فدراسیون محترم فوتبال می‌خواهد از تکرار این گونه رفتارها که می‌تواند به روابط بین باشگاه‌ها و فضای عمومی ورزش کشور لطمه بزند، جلوگیری کرده و اجازه ندهند باشگاه‌ها مسابقات ورزشی را به تعویق بیاندازند. . زمینه به مناطق نامربوط
باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس می خواهد که مشکلات داخلی خود را حل کند و از این طریق استقلال را درگیر مشکلات خود نکند.
همچنین در خصوص همکاری فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال که به زمان تفاهم نامه با باشگاه سانتا کلارا برمی گردد، شایان ذکر است که باشگاه استقلال متعهد شده است 200 هزار یورو از دارایی وی در AFC را به باشگاه سانتا کلارا بپردازد. و فدراسیون فوتبال تنها راه پرداخت است. این مبلغ با روابط و همکاری گسترده و دوستانه آن در AFC و فیفا تسهیل شد.
برای تنویر افکار عمومی باید به همکاری از بالا تا پایین فدراسیون فوتبال با استقلال با همکاری این فدراسیون با باشگاه پرسپولیس در سال گذشته اشاره کرد که بیش از 150 هزار یورو از این باشگاه پرداخت کرد. بدهی به سرمربی خارجی آن باشگاه و پرداخت آن مبلغ به یک باشگاه بدهکار جبران نشده، فرق می کند.
فدراسیون فوتبال پیش از این در شرایط مشابه از باشگاه پرسپولیس حمایت کرده و البته استقلال هم با این حمایت و همکاری مخالفت نکرد، اما هنوز فراموش نکرده ایم که رئیس سابق فدراسیون فوتبال چگونه با 10 میلیارد تومان به باشگاه رقیب کمک کرده است. مبلغ هنوز بازپرداخت نشده است حتی در دولت قبل، اسپانسر وقت باشگاه استقلال، ملزم به کمک مالی قابل توجهی به باشگاه پرسپولیس بود. علاوه بر این صندوق های بازنشستگی و امید وام های کلانی به این باشگاه دادند و چندین بار در دولت قبل شاهد لطف و حمایت ارگان های مختلف دولتی به باشگاه رقیب بودیم.
با این حال باشگاه استقلال هرگز به دنبال انحراف افکار عمومی و درگیر کردن رقبا در بحران‌های خود نبوده و از باشگاه‌های رقیب می‌خواهد با حفظ احترام متقابل و پرهیز از هرگونه رفتاری که منجر به خشونت و تنش شود، روحیه ورزشی را تقویت کنند و برای حفظ افتخارات ورزشی تدابیری اتخاذ کنند. .

بیشتر بخوانید: واکنش فوری پرسپولیس به خبر ناراحت کننده محرومیت آسیا



سرویس داخلی اخبار فوتبال