خداحافظی پسر برانکو با پیراهن پرسپولیس؟/ تعویض شماره 10 سپاهان با مهدی ترابی!



فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال است که به سبک بازی او اعتماد زیادی دارد، این دلبستگی بی دلیل نیست و ناشی از همکاری فوق العاده فولاد خوزستان است. از ابتدای فصل که نکونام سرمربی استقلال شد نام فرشاد احمدزاده و احسان پهلوان را در لیست خرید استقلال قرار داد اما این بازیکنان با سپاهان قرارداد بسته بودند. اما جواد نکونام اصرار به خرید فرشاد احمدزاده داشت که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

خود فرشاد احمدزاده در این باره مصاحبه ای انجام داد و گفت: پدر همسرم خیلی مستقل است. برادران همسرم یکی از استقلالی ها و دیگری پرسپولیسی است. پرسپولیسی ها هر جا هستم طرفدار هستند اما او و پدر شوهرم همیشه استقلالی هستند. البته از آنها نظر می خواهم اما همسرم همیشه می گوید نمی دانم و می گوید با فلانی که فوتبالیست است و به او اعتماد داری مشورت کن!

فرشاد احمدزاده افزود: با سپاهان قرارداد دارم. من الان 30 ساله هستم و سعی می کنم کمی تجربه کسب کنم. من بر اساس شرایطی که در آن گذرانده ام بهترین تصمیم ها را می گیرم. فعلاً در سپاهان هستم و اینجا بودن را دوست دارم. شاید یک روز بگویند نه و دست من نیست.

احمدزاده یکی از بازیکنانی است که در رده های اصلی پرسپولیس بازی می کرد. بازیکن محبوب برونکو که از دست یحیی گل محمدی عصبانی بود و حالا با رفتن این مربی می تواند به بازگشت فکر کند.

قرارداد فرشاد احمدزاده با سپاهان در پایان فصل جاری به پایان می رسد و پس از آن می تواند آزادانه به هر تیمی که دلخواهش باشد بپیوندد و قرارداد ببندد.

البته بازگشت به پرسپولیس برای فرشاد احمدزاده آسان نخواهد بود. پرسپولیس در سمت چپ خط میانی اوستون اورونوف را در اختیار دارد که با دریبل های تکنیکی کوچکش مورد علاقه هواداران پرسپولیس قرار گرفته است. سمت راست مهدی ترابی ستاره بی بدیل پرسپولیس. با این حال خبر می رسد که سپاهان اصفهان نیز برای خرید ستاره شماره 9 پرسپولیس بی میل نخواهد بود.

در صورت خرید مهدی ترابی، جا برای بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس وجود دارد و شاید این چپ دست با پیراهن قرمز پرسپولیس برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند!

این مطلب را هم ببینید: اقدام عجیب یک تیرانداز لیزری در تپه های مشرف به ورزشگاه تبریز; تهدیدها نتیجه نداد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال