واکنش رضا عنایتی به احتمال جدایی از کانون هواداران

رضا عنایتی در نشست خبری پس از باخت هواداران مقابل نساجی گفت: همیشه شرایط و روند تیم را تعریف می کردیم اما امروز یکی از بدترین بازی های هواداران در 28 هفته گذشته بود. به طرفداران نساجی تبریک می گویم اما آنقدر بد بودیم که نمی دانم چه بگویم. بچه های ما دچار توهم هستند.

وی گفت: امروز همه چیز با هم پیش رفت و نتیجه عادلانه ای در زمین به دست آمد. ما نتوانستیم مانند بازی های قبلی عمل کنیم. در بازی های قبلی از تیمم تمجید کردم، اما حالا باید به سرعت ریکاوری کنیم و بازی بعدی خود را مقابل یک تیم بزرگ با یک مربی بزرگ انجام دهیم. این دیدار هم برای ما خیلی سخت است.

عنایتی افزود: صحنه ها را در ادامه می بینیم اما سوت ها افتضاح و افتضاح بود. ما نمی خواهیم خودمان را توجیه کنیم و تیم ما در شرایط بدی قرار داشت. ما اصلا وضعیت روحی خوبی نداشتیم و بچه ها فکر می کردند ما قهرمان شده ایم. چند هفته به پایان لیگ باقی مانده و شرایط کمی سخت شده است. قهرمانی ما در حال فرسایش است و حفظ انگیزه در این شرایط سخت است. بازیکنان خیالشان راحت می شود و وقتی می بینند تیم سقوط نمی کند، کارمان سخت تر شده است. ما بعد از هر بازی پاداش نمی دهیم و وقتی بازیکن می بیند تیم برنده می شود اما پاداش نمی گیرد، ذهنش گیج می شود.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما با افتخار وارد زمین شدند و هر چه تلاش کردیم آنها را از آن شرایط برگردانیم، تمرکز و شرایط مناسبی نداشتیم. اگر بخواهم بازی را به دو قسمت تقسیم کنم، یک قسمت را به عباس راکی ​​می دهم، اما ما 100 درصد مقصریم. بخش دشوار مربوط به داوری است. ما از این چیزهای عجیب زیاد دیده ایم.

سرمربی خاطرنشان کرد: این فصل به خصوص اتفاقی که در تبریز برای ما افتاد خوب نبوده است. برخی از داوران ما احساساتی هستند و نباید به سمت داور بیایند. وقتی احساسات بر عقل ارجحیت پیدا می کند، همه چیز خراب می شود. امروز راکی ​​که دوست بسیار خوبی هم برای من است، احساساتی ترین فرد دنیا بود.

این مربی هواداران با توجه به روند خوب این تیم در نیم فصل، در مورد اینکه آیا برای فصل آینده هم همین تیم را حفظ می کنند، توضیح داد: این هفته قراری با سران باشگاه دارم. آیا باید نتیجه بگیریم که با هم کار کنیم؟ این دیدار برای ما تعیین کننده است. اگر بخواهند در خدمت تیم باشیم وگرنه بحث کاملا جداست. ما برنامه ها را آماده کرده ایم و همه چیز آماده است، اما ابتدا باید ببینیم تکلیفمان چیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال