طلاب یحیی پرسپولیس: 50 درصد آپشن + 20 درصد قرارداد


سرویس خبر شماره: 1992038
15 ژانویه 1402 در 04:11 |
5.5 هزار |

18نقطه نظر

یحیی گل محمدی برای فسخ قرارداد باید با باشگاه پرسپولیس به توافق برسد.

طلاب یحیی پرسپولیس: 50 درصد آپشن + 20 درصد قرارداد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به اینکه به نظر می رسد یحیی گل محمدی مصمم به استعفای سرمربیگری پرسپولیس است و از تصمیم خود برنمی گردد، احتمالا شنبه یا یکشنبه این تصمیم را اجرایی خواهد کرد.

وی برای فسخ یک طرفه قرارداد ابتدا باید استعفای کتبی خود را به باشگاه ارائه کند و سپس فرم فسخ با سازمان لیگ را تکمیل کند. او در عین حال باید با سران این باشگاه برای دریافت درخواست هایش از باشگاه پرسپولیس تفاهم و توافق کند.

از آنجایی که گل محمدی شخصا و به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ می کند، نمی تواند کل مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت کند، اما تا پایان نیم فصل باید هر درخواستی از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

گل محمدی در این فصل 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده و قرار است 20 درصد دیگر را نیز دریافت کند، ضمن اینکه 50 درصد از گزینه های فصل قبل را نیز در اختیار دارد که رقم بزرگ و قابل توجهی خواهد بود.

1974622

در عین حال پیش از این گفته شده بود که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس درصد کمی از قرارداد دو فصل گذشته خود را طلب می کنند و باید دید این خواسته شامل یحیی گل محمدی می شود یا بقیه اعضا. از تیم تقاضای این درصد اندک را دارند.

به هر حال به نظر می رسد تا دو سه روز آینده باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی بر سر میزان و نحوه پرداخت این مبالغ به توافق برسند و جدایی این مربی از پرسپولیس با خوشحالی و بدون خاطره تلخ همراه خواهد بود. از مدل پایان همکاری بین طرفین

مجله اخبار فوتبال داخلی